Salieri Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 LOL ben ik eindelijk lekker verder, krijg ik ineens een vliegtuig basis missie ofzo ik MOT VLIEGE en het lukt me voor geen reet, Ik moet een rondje maken met vliegtuig maar iedere keer als ik opstijg (hoe langzaam dan ook) valt mn motor uit en crash ik steeds, 1 x ben ik door 1 hoepel een gevlogen maar daarna crash ik weer. pffff wat een Kilo Utrecht Tango Missie zeg! mocht iemand voorbij deze rot missies komen en vliegbrevet ervaring hebben graaaaaaaaag Ik geef het na ruim 20 keer achter elkaar nu even op.. mocht je alle vliegtesten halen helemaal super... Bijlage savegames.rar = savegame van vliegen. greets Salieri savegames.rar
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik haal ze wel voor je Bewerkt: 1 juni 2006 door Typhoon
Salieri Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 thnx voor de snelle reactie, ehm zijn de rest van de vliegdingen ook moeilijk? zoja graag een eindje verder spelen zo niet dan probeer ik t zelf
Damos Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik zelf vind het een makkie maar velen hebben er erg moeite mee dus ik denk dat Typhoon die beter kan doen anders heb je straks weer problemen.
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik heb Learning To Fly gehaalt. Ik heb alles brons of hoger nu krijg je de missie N.O.E. dat is ook een vliegmissie, deze is niet erg bijzonder en ik denk niet dat jij die kan halen doordat je de vliegschool niet kon halen. Dan zal ik die ook wel even voor je doen, daarna komt de missie Stowaway, Black Project en Green Goo die missie's kan jij zelf wel halen en die zijn ook erg leuk. Ik haal snel N.O.E. voor je. EDIT: Gehaalt: Learning To Fly Ik heb alles op brons of hoger gehaalt, er spawnt Rustler bij je op het vliegveld, ook kan je nu in alle Vliegvelden van San Andreas en kan je daar ook een helikopter of een ander vliegvoertuig pakken zodat je nog wat kan oefenen met vliegen. Woozie heeft net gebeld je kan nu ook weer voor hem missie's doen maar dit maal in de nieuwe stad Las Venturas, rijdt naar het gele Triad icoontje om zijn missie te beginnen. Gehaalt: N.O.E. Ik heb deze missie ook voor je gehaalt als beloning heb je $15000 gekregen. Je kan nu verder met de missie Stowaway. Als je de 100% wilt halen zal je de vliegschool helemaal op goud moeten halen dat kan je dan altijd hier weer even vragen. Je savegame zit in de bijlage, succes verder @post hieronder was niet nodig ik heb alles al gehaalt voor je Bewerkt: 1 juni 2006 door Typhoon
Salieri Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) wow wat is dit nou voor een missie hey? STOWAWAY: wtf dat vliegtuig gaat sneller dan dat ik rijden kan, hoe in heavens name kom ik daarin met mn bike.? Bewerkt: 1 juni 2006 door Salieri
RobbertR Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) wow wat is dit nou voor een missie hey?STOWAWAY: wtf dat vliegtuig gaat sneller dan dat ik rijden kan, hoe in heavens name kom ik daarin met mn bike.? Je moet heel veel keer achter elkaar "pijltje omhoog" indrukken. Zo ga je sneller en nader je het vliegtuig bijzonder snel. Bewerkt: 1 juni 2006 door RobbertR
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik wil hem wel doen voor je Je moet idd heel vaak op pijltje naar boven klikken... (als je standaard instellingen hebt) Anders moet je de toets gebruiken waarmee je gaat 'staan' Edit: Ik wilde toch stowaway nog eens doen, dus heb ik hem toch maar gehaald... Als je het niet wilt, kan je het gewoon negeren savegame zit in de bijlage... Bewerkt: 1 juni 2006 door Dutchy3010
Salieri Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Heb jammer genoeg even een tijd cheat gebruikt waardoor alles trager gaat toen meerdere malen gaan staan en zitten en voila ik zat in vliegtuig, ben helemaal lek geschoten inmiddels dankzij die truth dude die me op pad stuurt voor een DOOD normale jetpack (zucht) dus die heb ik gehaald eindelijk, beetje sneaken en daarna gattling gun gebruiken.
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 ok, ik had hem voor je gehaald zonder cheats, maar zelf halen is natuurlijk leuker
Salieri Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ben nu bezig met "RIOT" gangwars pittige missie veel knallen en back to grove street. hiervoor had ik: SM DATE (zie bijlage) waardoor ik helemaal opnieuw mn GTA san andreas kon instaleren, de SM date met millie mislukt altijd wat je ook doet. dus ik heb nu de gecensureerde versie, OF ik heb een trainer waarmee je uncensored kan doen en censored voor een paar seconden ook wel MEGATRAINER genoemd. (moet je apart instaleren) ik gebruik verder geen cheats, dan af en toe nu uncensored mod. maar wel weer op tijd verder spelen. Ken iemand RIOT Los Desperados voor me completen? elke keer kan ik opnieuw beginnen Thanxx Salieri GTASAsf1.b Bewerkt: 2 juni 2006 door Salieri
GTA-Sheep Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 @Salieri -->een leuk verhaal, maar het heeft werkelijk niets met het onderwerp, namelijk het aanvragen van Savegames te maken (althans, ik zie het niet). Graag het topic gebruiken waarvoor het is alsjeblieft .
BaasB Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ken iemand RIOT Los Desperados voor me completen? Doe ik voor je. Ik edit dit bericht als ik klaar ben. EDIT: Ik heb de missie Los Desperados gedaan. Beloning: Respect +. Ik heb niet gecheat, niet gemod, geen trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Verder heb ik even een body armor voor je gehaald, die kun je wel gebruiken voor de volgende missie. Veel succes met de verdere verloop van het spel. Groeten BaasBart GTASAsf1.b Bewerkt: 2 juni 2006 door BaasB
Recommended Posts