mickey Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hey, Ik vroeg me laatst af: Is het mogelijk om je speler anders te laten zitten op een voertuig?(bijv. een fiets beweging maken op een sanchez) Dat lijkt me namelijk wel lollig. Greets, Mickey Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik denk niet dat het mogelijk is... voormij is het een raadsel. Maar ik denk eerder dat dit Hardcoded is in de .exe file. Bovendien is er dan nog niemand ingeslaagt om zo iets te veranderen. Ik zit ook nog te denken aan de main.scm, maar dat denk ik ook niet echt... Aangezien er veel van de voertuigen hardcoded is. Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ja volgens mij ook, want er was ook geprobeert een zwem animatie voor VC te maken (ik weet dat dit over SA gaat) maar nog niemand kan nieuwe animaties toevoegen Bewerkt: 2 juni 2006 door Wazuup Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 De speler op een andere plek laten zitten op een voertuig is wel mogelijk. Zo had ik CJ op de stuur van een quad gezet. Dit heeft verder geen impact op het spel zelf. Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dat weet ik dat dit kan. Maar hij bedoelt de manier dat CJ reageert als hij op een bepaald voertuig zit, gelijk in een auto dat hij een fiets beweging maakt... Dat bedoelt hij. Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dat weet ik dat dit kan. Maar hij bedoelt de manier dat CJ reageert als hij op een bepaald voertuig zit, gelijk in een auto dat hij een fiets beweging maakt... Dat bedoelt hij. Ik snapte zijn vraag wel hoor . Alleen ik zeg dat je wel blabla kan doen. Snap? Maar terzake... Je kan in "handling.cfg" vast wel een waarde in de regel van bijv. Sanchez veranderen. Of het type (Van Motor naar Bike ofzo). Ik zal er vanmiddag als ik uit school kom wel verder kijken in "handling.cfg" en "vehicles.ide". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.