gta fan man Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) hallo mensen, ik heb een plaatje dat bewijs is dat er niemand in de straaljagers zit het plaatje kan ik vrijdag avond pas laten zien omdat ik het op een andere computer heb staan(forum masters willen jullie hier geen slotje op zetten zodat ik het plaatje nog kan laten zien) hier een menier om het te testen: voer de straaljager code in en vlieg wat rond voer de code van 6 sterren in en als je een straaljager ziet vlieg dan als je op de kaart kijkt naar boven dan voer je de code in van geen polities meer en dan zullen ze een klijn bochtje maken naar links als ze achter je zitten rem dan af niet te veel dan kom je er te ver achter, als je op gelijken hoogt vliegt en naast hem dan zie je het, op een momend dan gaan ze gewoon bochte maken raar maar maar warom snij ze een betje af en zet de code van slomotion in en probeer er zo dichtmogelijk bij te komen. probeer het maar eens en als je het niet lukt dan zie je vrijdag avond een plaatje bij dit onderwerp. >>> Door .Levi.: Overtollige smilie's verwijderd. Weet je nu nog steeds niet wat Easter Eggs zijn. Dit is geen easteregg maar gewoon expres door de makers gedaan, ze vonden het gewoon niet nodig om er een persoon in te zetten, dit geld ook gewoon voor de helikopters. De laatste tijd maak je hier elke keer een topic aan wat geen easteregg is. Je hebt ook al geen beeldmateriaal, dus zorg dat je dat gelijk erbij zet.<<< >>> Door .Levi.: Wat is een Easter Egg? Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.<<< >>> Door .Levi.: Topic moved to Gta San Andreas General.<<< Bewerkt: 1 juni 2006 door .Levi. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Waarom wacht je dan niet met dit topic te posten tot je het plaatje kan tonen? Als een moderator dit ziet gaat het toch sowieso op slot... Dit is trouwens geen EE, en hoort dus hier niet thuis. Bewerkt: 1 juni 2006 door Dizzee Reageren
Alexy Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 2) Zorg altijd voor beeldmateriaal, als je een Easter Egg hebt gevonden. Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Wel.. het is knap ontdekt van je maar geen Easter Egg. Ik begrijp niet waarom R* er mensen zouden moeten inzetten ? Je ziet het praktisch NIET. Dan moeten ze werk gaan verrichten voor iets wat niet gezien wordt. Dat ga je toch niet doen ofwel.. ? Reageren
gta fan man Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) hier waar jullie dan op gewacht hebben.... het plaatje:]hier[/url] Bewerkt: 2 juni 2006 door gta fan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.