gta player Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 er staan nieuwe screens op gamespot: http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/in...tml?tag=mp_2to9 het gaat vooral om de gang Reageren
BIG_AJ Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Op de eerste screen zie je nieuwe wapens ... Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 zo ik vind deze screen wel mooi te kunt hier ook zien dat er veel meer rook komt bij het optrekken dan bij vice city. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 wauw, kijk die gast eens zitten, geweldig , en ja die rook maakt dit geheel fantastisch Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Dit ziet er echt te geweldig uit!! Sick gewoon, hoe gedetailleerd de personages er uit zien enzo... Als GTA: SA nou maar geen teleurstelling wordt..... Reageren
Spike Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Dit ziet er echt te geweldig uit!! Sick gewoon, hoe gedetailleerd de personages er uit zien enzo...Als GTA: SA nou maar geen teleurstelling wordt..... ach nee man, dat word het niet, maar echt cool hoe hij daaar op de wagen zit , Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Het enigste wat ik wel minder vin van dat mannetje dat schiet is dat ze arm er zo raar uit zie?! :gtasign: Reageren
killerbee Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 ik ken die screen steeds nie zien op gamespot is echt irri :angry: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 Het enigste wat ik wel minder vin van dat mannetje dat schiet is dat ze arm er zo raar uit zie?! :gtasign: het is juist gangster hoe ze in die wagen zitten en schieten is gewoon precies een goede drive by schoot out Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 we weten bijna wel zeker dat dit weekend een grote update komt, miss (trailer+lv:D), maar zou er in deze 4 dagen nog wat kunnen komen, zo ja of heb je al ergens gelezen laat het ff weten . thx Reageren
Thabit Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) * Dit is ten strengste verboden!!!! Deze vind ik ook cool! Een paar van die gangmembers naast elkaar! En wat heeft die ene bijna helemaal rechts in zijn hand? Een zwaard ofzo? Bewerkt: 19 oktober 2004 door Se7en Reageren
Trax Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 De site is inmiddels geupdate. Ga naar www.gtagames.nl voor meer informatie!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 nou? dat zwaard lijkt volgens mij op een bazooka! Reageren
Thabit Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) Ja, aan de ene kant loopt een met een bazooka en aan de andere kant een met een zwaard volgens mij! BTW: Waar kan ik die screen nog meer vinden? Bewerkt: 19 oktober 2004 door Mitch Reageren
Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 nou? dat zwaard lijkt volgens mij op een bazooka! dat ''zwaard'' rechts kwam ook al voor in GTA: VC (mss is deze versie iets anders)... ben even de naam alleen kwijt kon je goed hoofden van mensen mee afhaken B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.