Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 * Dit is ten strengste verboden!!!!Deze vind ik ook cool! Een paar van die gangmembers naast elkaar! En wat heeft die ene bijna helemaal rechts in zijn hand? Een zwaard ofzo? ik zie geen zwaar in die screen Reageren
Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 * Dit is ten strengste verboden!!!!Deze vind ik ook cool! Een paar van die gangmembers naast elkaar! En wat heeft die ene bijna helemaal rechts in zijn hand? Een zwaard ofzo? ik zie geen zwaar in die screen kijk goed.. het gastje bijna rechts houd iets in zijn hand (een zwaard).. niet het gastje links dus met de bazooka Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 nu zie ik het ik keek naar die screen van die drive by ja dat is inderdaad een zwaard Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 is het hetzelfde zwaard als in vice? Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) dat zwaart heet katana en je kunt hem ook zien in trailer 2! en die bazooka kun je ook zien in trailer 2! (als cj onder een helikopter loopt) ik heb van de twee:trailershots gevonden: http://www.gtacrime.nl/trailer/24.jpg http://www.gtacrime.nl/trailer/5.jpg Bewerkt: 19 oktober 2004 door gta player Reageren
Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 een katana.. zelfde als in Vice City dus Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) ja en nu maar hopen dat er nog meer wapens komen. ik heb nog geen screen van pepperspray gezien en het stond wel bij de info. Bewerkt: 19 oktober 2004 door gta player Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ja en nu maar hopen dat er nog meer wapens komen.ik heb nog geen screen van pepperspray gezien en het stond wel bij de info. als er peperspray in gta sa zit denk ik dat het dan weer gta humor word zie je mensen in het water springen ofzo omdat ze pijn aan hun ogen hebben Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Lijkt mij best lollig hoor zo'n hele gang pepersprayen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.