Jump to content

auto snelheden

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand me een volledige lijst geven van alle voertuigen en hun snelheid ik heb het nodig

Geplaatst:

Dat is zeer makkelijk te vinden in je San Andreas data map. Deze staat normaal gesproken in C/Program Files/Rockstar Games/San Andreas/Data. Daar vind je ergens het bestandje 'handling.cfg'. Dit bestandje moet je openen met kladblok. Daarna zie je alle autonamen, met getalletjes erachter. Bovenaan die gegevens staat ook welk getalletje wat betekent. Onder 'transmission' staat de N. Het rijtje onder de N zijn de topsnelheden. Een hele handleiding over hoe je de handling moet aanpassen vind je hier *klik*. Het voorbeeld is VC, maar voor SA werkt het hetzelfde.

Succes!

Geplaatst:
Dat is zeer makkelijk te vinden in je San Andreas data map. Deze staat normaal gesproken in C/Program Files/Rockstar Games/San Andreas/Data. Daar vind je ergens het bestandje 'handling.cfg'. Dit bestandje moet je openen met kladblok. Daarna zie je alle autonamen, met getalletjes erachter. Bovenaan die gegevens staat ook welk getalletje wat betekent. Onder 'transmission' staat de N. Het rijtje onder de N zijn de topsnelheden. Een hele handleiding over hoe je de handling moet aanpassen vind je hier *klik*. Het voorbeeld is VC, maar voor SA werkt het hetzelfde.

Succes!

bedankt ik heb het gedaan en het werkt ook 8)8)

Geplaatst:
maar ik heb hem op de ps2

Hey!

Bij sommige voertuigen van San Andreas staat de snelheid er ook wel bij. De maximum snelheid enzovoort. Hier heb je een voorbeeld van zo'n ding, dit is een fiets, maar sommige andere dingen hebben ook zo'n template. Niet alle, maar datis nog under construction.

Geplaatst:

dat weet ik.en een fiets heeft geen topsnelheid

die fiets weegt 100 kilo :duh:

>>> Door Dizzee: Dubbelposten is hier ook niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Edit-knop die bij je bericht staat.

Dubbelpost samengevoegd<<<

Geplaatst:
Honderd kilo voor een fiets??

Ja 100 kilo. Zelf vind ik het ook heel wat, maar oké. Het staat zo in de scripts (ofzo), dus dan is het ook in het spel zo. Erg overdreven, maar er moet toch wat staan :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...