RonaldVC Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Hehe... Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, en ik moet zeggen Dizzee, blauw staat je veel beter.. Fijn dat je weer moderator bent kerel!
Robin2130 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ben blij dat je weer terug bent Dizzee En inderdaad: blauw staat je veel beter kerel
Damos Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Cool, ik kom niet vaak in het lcs forum maar bij sa natuurlijk wel dus trek je jasje maar weer aan.
Jarno Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Gelukkig ben je er weer Dizzee (Heeft iemand nog een toevoeging op?). Maar veel plezier en goed opletten op de posters .
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Leuk dat je terugbent Ik was al bang dat er geen mod meer over bleef, aangezien er een aantal in korte tijd weggingen
Bling Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Fijn dat je terug bent Dizzee Ik vond het ook al niets voor jou om geen moderator meer te zijn. Ik vond jou namelijk één van de beste, maar echt fijn dat je weer terug bent Dizzee Nu alleen Ewoud nog
Pietje II Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik vind het echt leuk dat je terug bent! Ik vind Dizzee gewoon echt iemand die bij de crew hoort. En inderdaad: blauw staat gewoon beter! Ik wens je in ieder geval verder veel succes met modereren. Bewerkt: 2 juni 2006 door Pietje II
.Sharingan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ja, The Modernator () is back. Ik vind dat je de goede beslissing hebt genomen. Je Modereert altijd heel erg goed Dus Welkom Terug Homie
SilverDust Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dizzee, fijn dat je weer terug bent . Je miste ons zeker allemaal weer . Nog 1 x: Fijn dat je terugbent. SD
S.W.A.T. Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Geweldig dat je terug bent je bent altijd al een goede mod geweest dus fijn dat je terug bent.
Argon Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Haha, jullie zullen mij wel achterlijk vinden nu. Na een paar weken al terug...Begrijp me niet verkeerd, op het moment dacht ik dat ik de juiste beslissing had genomen. Maar daarna kreeg ik er gewoon spijt van. Dat is ook logisch he, ik denk dat het echt fantastich moet zijn moderator te zijn. Op een groot forum zoals dit. Allersiends gefeliciteerd met je functie Bewerkt: 2 juni 2006 door Argon
Le MrG Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Neem een biertje Nu kan ik helaas niet meer spammen daar ()
Hutenmah414 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Schiterend Blij dat je het toch nog op tij hebt ingezien, verder nog heel veel succes Bewerkt: 2 juni 2006 door Tim Van Vynckt
Svenie Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Gefelicteerd Dizzee. Blauw staat jou veel beter dan groen. Laat eens zien dat je het nog steeds kan, veel succes.
Recommended Posts