gangster28 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik wil graag weten hoe wireless naar je ps2 aangesloten moet worden want van modem naar pc is dat met een kaart maar aangezien je voor de ps2 en adapter aan de expansion bay. Reageren
ShortY- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Je bedoelt zeker een muis of toetsenbord? Dat was niet helemaal duidelijk... Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Nee normaal moet je met wireless internet een kaart in je pc plaatsen om het te kunnen ontvangen maar nu wil ik weten hoe dat met de playstation 2 zit. Reageren
ShortY- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Nee normaal moet je met wireless internet een kaart in je pc plaatsen om het te kunnen ontvangen maar nu wil ik weten hoe dat met de playstation 2 zit. Dit komt van de site Playstation.com : If running network cables all over the house proves to be inconvenient, you may want to consider running a wireless network using a wireless router (not included). The PlayStation®2 computer entertainment system can join a wireless network using a wireless Ethernet bridge (not included). Hiervoor zijn er dus speciale Netwerk adapters. 1. Install the network adaptor in the PlayStation®2 console. 2. Connect an Ethernet network cable (not included) from the NETWORK connector of the network adaptor to a wireless Ethernet bridge. 3. Connect the WAN port of the wireless router to the DSL or cable modem. 4. Connect a personal computer (not pictured) to the router. Use a web browser on the PC to setup the router to reach the Internet. Follow the specific instructions that come with the router. Als het hierdoor nog niet helemaal duidelijk is: Voor een draadloos netwerk dat op je Playstation 2 is aangesloten, heb je een wireless Ethernet Bridge nodig... Hier heb je een voorbeeld ervan: Klik Hopelijk heb ik je hiermee geholpen. Niels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.