Jump to content

Key to her heart

Recommended Posts

Geplaatst:

Kay mensen,

heb weer een probleempje. op de een of andere manier kan ik niet dat meisje millie tevreden stellen (zucht)

ik heb r achtervolgd, ben de sex shop in geweest heb mn gimp suit (speel zonder coffee mod of zonder noobmod) want daar snap ik toch geen reet van.

Anyways, op welke manier moet ik haar spanken? iedere keer als ik sla dan mis ik op de een of andere manier de juiste SPOT? en dan krijg ik zelf een goeie spanking van dr en mission Failed!

Hieronder vind je de bijlage van de missie,

Greets Salieri

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Selieri,

Daar ben ik weer! :D Je moet gewoon de hele tijd Millie Perkins achtervolgen, als je dat gedaan hebt kom je vanzelf bij haar huis uit. Je moet overigens Millie wel op een eindje afstand volgen, zodat je haar niet te bang maakt. (Zie spook-o-meter op je scherm). Als je dan bij haa rhuis ben aangekomen zie je zo'n oud vies mannetje met een paarse dildo (zie plaatje hieronder) in zijn handen. Probeer deze te vermoorden, als dat gelukt is pak je de dildo en loop je in de rode marker om 'sex' te starten. Na een hevige middag zal Carl Johnson het huis verlaten en is de date voorbij. Je kunt dus gewoon doen wat de missie jou vertelt. Sex enzo gaat allemaal autmatisch dus de date zou een eitje moeten zijn.

Mocht je op haar reet moeten slaan, dan heb je de Hot Coffee mod geinstalleerd. Deze mod zorgt ervoor dat je SM-sex met haar moet hebben, je slaat dan op haar reet en nog veel meer. Je kunt deze date niethalen omdat hij elke keer mislukt. Als je nit overnieuw wil beginnen zonder Hot Coffee mod, dan kun je in dit topic (van jou) een savegame vinden.

SA_weap_dildo.gif

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ben inmiddels bij RIOT maar thanxx

>>> Door GTA-Sheep: Edit dan je bericht gewoon voortaan, zodat niet iemand de moeite hoeft te nemen een uitgebreid bericht op te stellen<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...