Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is ook al iemand anders bezig met zo'n mod, de NL mod voor GTA SA. Nu ben ik er ook mee bezig, maar ik zoek nog een paar modders die voor mij Nederlandse texturen kunnen/willen maken (bijv. 7-up reclame, nederlandse Politie en ambulance). Wie mij wil helpen moet maar een mailtje sturen: chiel.tjeerdsma@home.nl

Alvast bedankt.

PS: Het vertalen ben ik zelf mee bezig, dus dat hoeft niet.

Geplaatst:

Je krijgt het antwoord ook niet meteen, de gene waar jij een bericht naar hebt gestuurd moet wel online zijn :bonk:

Maar wel leuk hoor, je wilt dus het hele spel Nederlands maken? Winkels en dat soort dingen ook?

Geplaatst:

Ik doe mee, maar het lijkt me een goed idee om dan samen te gaan werken met het team die american.txt naar het Nederlands aan het vertalen is. Zo kunnen we samen een Dutch Total Confersion mod maken, 't zou nog best een goedlopend en leuk project kunnen worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit nogal nutteloos, twee teams die langs elkaar gaan werken. Heb gewoon even geduld totdat je antwoord krijgt van dat lid ;)

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
Je krijgt het antwoord ook niet meteen, de gene waar jij een bericht naar hebt gestuurd moet wel online zijn :bonk:

Maar wel leuk hoor, je wilt dus het hele spel Nederlands maken? Winkels en dat soort dingen ook?

Klopt, maar texturen zoals nederlandse reclame lukt me niet, dus daarom zoek ik wat 'textuurders' die dat kunnen regelen.

Oke, ik zal misschien wel mee kunnen doen!

Ok, mooi :) Ik ga zelf ook zo hier en daar nog een beetje uitzoeken waar je kan leren texturen...

Bewerkt: door TcT MafIosO

Oke, ik zal misschien wel mee kunnen doen!

Ok, mooi :) Ik ga zelf ook zo hier en daar nog een beetje uitzoeken waar je kan leren texturen...

Hoe wil je een project zo groot als dit starten als je zelf nog niet eens kan texturen? :?

En als je wilt leren texturen kijk dan eens hier:

-klik-

Bewerkt: door Goliat

Ik vroeg toch ook of een paar dat zouden kunnen regelen?? En zo groot is het nou ook weer niet, alleen even wat vertalen en veranderen en dan is het klaar! Trouwens, bedankt voor de link! _O_

Nog wat, het vertalen wil me niet alleen af, wil iemand mij helpen?? Geef dan een kik, want ik krijg het nooit zo snel af!

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:

Ik kan je zeggen, GTA San Andreas is zeer groot, er zijn veel Billboards, en Winkel textures. Veel voertuigen, gebouwen etc.

Kortom dat betekent veel Textures veranderen, en veel GTX aanpassen. Dat lukt je niet "even", daar gaat aardig wat tijd inzitten.

Geplaatst:

Weet ik ook wel! Laat me gewoon! Het is één en al gezeur dat het te veel tijd kost! Nou, ik ga er anders wel elke dag mee bezig hoor! Ik denk dat het over een maandje of 3/4 wel klaar is (vertaling dan)

!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...