frozensun Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Weet iemand welk voertuig het beste is om Unique Jumps te halen? Op wikigta.nl staan alle unique jumps en dan staan er bij sommige bij de omschrijving: Neem een aerodynamische houding aan. Maar hoe neem je deze houding aan?(ik heb hem op de pc) Alvast bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Je kunt daarvoor het beste de NRG-500 gebruiken! Het snelste moter om een stunt mee te maken, overigens erg snel en handig. Deze is de meest gebruikte en je kunt op korte afstanden veel snelheid maken. Een aerodynamische is voorover leunen. Dus pijltje naar voren/boven (deze: ^) indrukken. Succes Bewerkt: 2 juni 2006 door Ruurd31 Reageren
frozensun Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ok bedankt, dus als ik rij met het pijltje naar boven heb ik een aerodynamische houding? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ok bedankt, dus als ik rij met het pijltje naar boven heb ik een aerodynamische houding? Ja, Carl Johnson gaat dan over zijn stuur heen leunen (dat doe je dus door pijltje naar boven in te drukken). Vanaf dat moment dat hij over zijn stuur leunt heb je zo'n aerodynamische houding. Reageren
frozensun Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Bedankt voor al je reacties, ik zal eens gaan proberen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Nog een toevoeging op de tip van Ruurd: Als je rijd, moet je natuurlijk gewoon gas geven met W, en dan snel achter elkaar op naar boven drukken, dus zo: ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^. En niet het pijltje naar boven vasthouden. Als je het wel vasthoudt zal CJ alleen maar rechtop gaan staan, waardoor je juist snelheid verliest. Succes! Reageren
frozensun Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Nog een toevoeging op de tip van Ruurd: Als je rijd, moet je natuurlijk gewoon gas geven met W, en dan snel achter elkaar op naar boven drukken, dus zo: ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^. En niet het pijltje naar boven vasthouden. Als je het wel vasthoudt zal CJ alleen maar rechtop gaan staan, waardoor je juist snelheid verliest. Succes! Ik doe zoals jij het zei, dus gas met W en dan terwijl ik gas aan het geven ben snel achter elkaar omhoog drukken met het pijltje omhoog. Maar CJ blijft hetzelfde rijden als ik dat niet doe met dat pijltje, dus als ik alleen maar gas geef. Hier een plaatje als ik rijd met W en pijltje omhoog snel achter elkaar. Is dit goed of niet? Want ik kan sommige unique jumps niet halen. Reageren
Bling Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Zo doe je het volgens mij wel goed ja, als je sommige Unique Jumps nog niet kunt halen zo kun je denk ik het best een grotere afstand nemen zodat je hem alsnog wel kunt halen. Ik weet niet welke unique jump je niet lukt, maar aan je screen te zien, is het denk ik nummer 9. Deze zit op Los Santos airport. Hieronder even een korte uitleg: De bedoeling is over het gele bordje met de tekst <-ST8^S-> heen te springen en minimaal te landen bij het rode bord met de tekst 06L-2. Neem een aanloop helemaal vanaf het uiterste punt van het vliegveld, blijf zo aerodynamisch mogelijk om meer snelheid te ontwikkelen en zorg dat je zo min mogelijk in het gras terecht komt. Op het laatst insturen en ook in de lucht zo ver mogelijk proberen te komen. Uiteindelijk moet het lukken om 265 ft. (ongeveer) te springen. Bron: wikigta.nl Bewerkt: 2 juni 2006 door Bling Reageren
frozensun Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Zo doe je het volgens mij wel goed ja, als je sommige Unique Jumps nog niet kunt halen zo kun je denk ik het best een grotere afstand nemen zodat je hem alsnog wel kunt halen.Ik weet niet welke unique jump je niet lukt, maar aan je screen te zien, is het denk ik nummer 9. Deze zit op Los Santos airport. Hieronder even een korte uitleg: De bedoeling is over het gele bordje met de tekst <-ST8^S-> heen te springen en minimaal te landen bij het rode bord met de tekst 06L-2. Neem een aanloop helemaal vanaf het uiterste punt van het vliegveld, blijf zo aerodynamisch mogelijk om meer snelheid te ontwikkelen en zorg dat je zo min mogelijk in het gras terecht komt. Op het laatst insturen en ook in de lucht zo ver mogelijk proberen te komen. Uiteindelijk moet het lukken om 265 ft. (ongeveer) te springen. Bron: wikigta.nl Dat klopt, dat is die jump. Ik doe wat er staat, maar ik kom maar niet hoog en niet ver genoeg. Want het hoogste wat ik heb gehaald is 230 ft. En dat was ook maar één keer, ik kom ook niet voorbij dat rode bord met 06L-2. En wat bedoelen ze met: "Op het laatst insturen en ook in de lucht zo ver mogelijk proberen te komen?'' Alvast bedankt. Reageren
Bling Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Met in de lucht insturen wordt bedoeld dat je tijdens de sprong je moter zo recht mogelijk richting het punt moet houden waar je moet landen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Die tekst op WikiGTA komt van mezelf en ik heb die sprong denk ik wel 40 keer overnieuw moeten doen voordat het me zelf lukte . Met een NRG500, met een Infernus, met een taxi + nitro. Door het gras, juist niet, half door het gras, of niet....alles geprobeerd. Maar uiteindelijk lukt die . Je zal zien dat als je in de lucht pijltje naar voren doet of naar achteren dat je "stand" in de lucht anders wordt. Een beetje zoals schansspringen bij het skieeen. Een beetje experimenteren en ooit moet hij lukken bij je (en zo niet wil ik nog wel eens een poging wagen voor je hoor......) Reageren
frozensun Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Bedankt voor alle reacties. Ik heb hem nou gehaald! Bewerkt: 2 juni 2006 door frozensun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.