kees1991 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) is er mischien een nederlanse vilm tut van het ingame seten van een model ?? voor gta sa want ik krijg nog steets geen model in gta vc dus mischien lukt het mij wel in gta sa >>> Door Matiscus: Ik heb even de topic titel gewijzigd. <<< Bewerkt: 2 juni 2006 door Matiscus Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik zal er binnenkort wel eentje voor SA maken. Probeer wel eerst even alle tekst-tutorials Bewerkt: 2 juni 2006 door Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Gewoon even in de Master Tutorial List kijken, daar staan 3 Tutorials: -Een model in SA zetten - By Wauzie -Mappen met de Map_IO scripts - By Burpicane -IPL Documentatie - By Wauzie De laatste moet je helemaal goed doornemen, deze gaat namelijk over IPL's etc. De meeste crashes komen door fouten in de IPL, je neemt gewoon je eigen IPL lijn, controleer hem met de IPL lijn die in de Tutorial staat. Waar ook veel fouten door onstaan zijn je Textures, je moet ze de juiste naam geven, ook moet je je Textures goed Compressen, en zorgen dat ze altijd op SA staan (dat kan je instellen bij het balkje helemaal rechtsonderaan in de TXD Workshop) Dit moet genoeg info zijn, en lees de Tutorials ook goed en rustig door, daardoor lukt het meestal wel. Veel Suc6 Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 ja tnx maar dit zijn geen vilm tuts en ik vint een vilm tut wel veel makelijker goet idee Wazuup om een vilm tut te maaken ik denk dat je daar veel mensen blij mee maakt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Een film tutorial voor Modellen is zeer handig, maar geloof mij voor Mappen is het niks, een Film Tutorial is hetzelfde als een gewone Tutorial, alleen in de Film-Tutorial word alles duidelijker. Maar een gewone Tutorial voor Mappen met SA is veel makkelijker, ik zelf vind Film-Tutorials zeer irritant, je kan namelijk niet alles even snel bijhouden. Probeer alles maar wat ik hier boven heb gespost, je moet ook niet verwachten dat alles de 1e keer lukt Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb even nagedacht over wat Big-Bear zei, en ik heb besloten dat ik beter de tutorial van Wauzie kan ''verfilmen''. Dan kan je dus de tutorial lezen, en ook bekijken. Probeer eerst wel even de tutorial van Wauzie. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.