Jump to content

Is er een film tutorial...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

is er mischien een nederlanse vilm tut van het ingame seten van een model ?? voor gta sa want ik krijg nog steets geen model in gta vc dus mischien lukt het mij wel in gta sa

>>> Door Matiscus: Ik heb even de topic titel gewijzigd. :cya: <<<

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal er binnenkort wel eentje voor SA maken.

Probeer wel eerst even alle tekst-tutorials :bier:

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Gewoon even in de Master Tutorial List kijken, daar staan 3 Tutorials:

-Een model in SA zetten - By Wauzie

-Mappen met de Map_IO scripts - By Burpicane

-IPL Documentatie - By Wauzie

De laatste moet je helemaal goed doornemen, deze gaat namelijk over IPL's etc. De meeste crashes komen door fouten in de IPL, je neemt gewoon je eigen IPL lijn, controleer hem met de IPL lijn die in de Tutorial staat.

Waar ook veel fouten door onstaan zijn je Textures, je moet ze de juiste naam geven, ook moet je je Textures goed Compressen, en zorgen dat ze altijd op SA staan (dat kan je instellen bij het balkje helemaal rechtsonderaan in de TXD Workshop)

Dit moet genoeg info zijn, en lees de Tutorials ook goed en rustig door, daardoor lukt het meestal wel.

Veel Suc6 ;)

Geplaatst:

ja tnx maar dit zijn geen vilm tuts en ik vint een vilm tut wel veel makelijker

goet idee Wazuup om een vilm tut te maaken ik denk dat je daar veel mensen blij mee maakt

Geplaatst:

Een film tutorial voor Modellen is zeer handig, maar geloof mij voor Mappen is het niks, een Film Tutorial is hetzelfde als een gewone Tutorial, alleen in de Film-Tutorial word alles duidelijker.

Maar een gewone Tutorial voor Mappen met SA is veel makkelijker, ik zelf vind Film-Tutorials zeer irritant, je kan namelijk niet alles even snel bijhouden.

Probeer alles maar wat ik hier boven heb gespost, je moet ook niet verwachten dat alles de 1e keer lukt ;)

Geplaatst:

Ik heb even nagedacht over wat Big-Bear zei, en ik heb besloten dat ik beter de tutorial van Wauzie kan ''verfilmen''.

Dan kan je dus de tutorial lezen, en ook bekijken. Probeer eerst wel even de tutorial van Wauzie.

Mvg, Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...