Blizard Geplaatst: 15 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2004 Iedere keer als ik mijn MTA client opstart en ik wil in een server zegt hij steeds dit : ERROR: 'mta_dll.dll" could not be located. Please reinstal MTA or specify the proper Game Path (MTAClient.exe -resetgamepath / Reset Game Path Button). Ik heb hem al opnieuw geinstalleert VC en MTA v0.3r2 ik snap er niks van :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2004 De foutmelding geeft aan dat MTA een bestand mist of op verkeerde locatie staat. Installeer MTA op de standaard locatie. Als je aangeeft waar je GTA Vice City hebt geinstalleerd moet je de goede locatie aangeven. Meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City Geef anders MTAclient deze opdracht: MTAClient.exe -resetgamepath of druk op de Reset Game Path knop. Je hebt dus niet goed aangegeven waar je GTA Vice City hebt geinstalleerd in MTA. Daardoor krijg je deze fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2004 Hij geeft nog steeds het zelfde aan. Ik heb alles al geprobeert. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2004 MTA verwijderen en opnieuw installeeren dan goed aangeven waar je GTA VC hebt geinstalleerd. Je moet een GTA zonder mods hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2004 Ik heb hem zonder mods en alles opnieuw geinstalleert en hij blijft nog steeds het zelfde zeggen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.