bronzenknieschijf Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 hoi iedereen ik heb nogal een slechte computer.. maar we krijge een nieuwe.. ik ben dan van plan om half life 2 en half life 2 epesode 1 te kope.. k vind het altijd raar als je een spel gaat spelen waarvan je het eerste spel nooit heb gespeeld (zo heb ik ook gta 3 aangeschaft).. zo ik ben een maand of 2 geleden begonnen met half life 1:D.. en eindelijk uitgespeeld.. ik vind het heel goed verhaal waarbij heleboel heel misterieus blijft.. dat is juist leuk.. mijn vraag: zijn er nog meer mensen die half life 1 spelen??.. ook de vraag wat vinden jullie van de half life reeks? groetjes BKS Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik speelde het een tijdje geleden. Van de mooie graphics moet Half-Life 1 het niet hebben (misschien wel voor die tijd). Maar wat er vooral voor zorgde dat ik door bleef spelen was het boeiende verhaal. Ik heb wel wat met dit genre games, lekker knallen maar wel met een goed plot. Half-Life 2 zou een goede aanschaf zijn bij je nieuwe pc Mvg, Wazuup Reageren
Yohan Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik vond Half Life (t origineel dus) Best cool, verhaallijn etc. Maare bij Half Life, denk ik toch vrijwel meteen aan Counter-Strike... Half Life 2 vond ik overigens een heel slecht spel, in vergelijking met het origineel. Daarentegen is de engine van deze game echt meesterlijk. Long Live The Source Engine... Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Half-Life blijft een briljant spel. Het is de enige shooter die mij ooit heeft kunnen boeien, dankzij de originele omgevingen met puzzels en natuurlijk het sterke plot met de kenmerkende ingame-scenes van Half-Life. Dit spel is echt een must voor iedere modern fantasy liefhebber die niet zo op graphics gebrand is. Laat op de avond het licht uit, geluid lekker hard en daar gaat je nachtrust. Half-Life 2 heb ik heel even gespeeld. Alhoewel dat spel een totaal andere sfeer heeft, lijkt het me een waardige opvolger, met minstens een evensterk plot. Zal ik zeker naar kijken wanneer ik wat meer fut onder mijn bureau heb hangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.