~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Hallo beste mensen, Ik wil een forum gaan maken van Invision power board, net zoals hier!!!!! Alleen ik weet wel hoe ik het forum in het Nederlands kan krijgen.Maar niet het Administratiepaneel. Hoe moet ik dat gaan doen? Bewerkt: 2 juni 2006 door searagent Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Bij invisionfree of IPB, vermeld ook even de versie van IPB indien je die gebruikt. Overigens: Je kan het ACP niet Nederlands krijgen dacht ik bij IPB. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dat zal toch niet waar zijn? Reageren
Argon Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dat zal toch niet waar zijn? Het is inderdaad niet mogelijk. Maar het engels dat hier gebruikt word is toch niet heel erg moeilijk. En anders gebruik je een vertaal automaat om de woorden die je niet begrijpt en echt curciaal zijn te vertalen: Ik raad je bablefish aan. (Gratis, snel en goed) Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dat is jammer maar er is ook iets van Vbulletin is dat ook alleen maar Engels? Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Vbulletin=Betaald! Je kan phpbb proberen, ik dacht dat daar de ACP wel vertaald werdt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Hoe weet je dat zo zeker dan? Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Omdat XSbb, een online phpbb dienst, een Nederlandse ACP had.Dus een taalpakket zal dit denk ik ook wel bevatten. Reageren
Dizcid Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Hoe weet je dat zo zeker dan? Ik heb zelf een phpbb forum en het is helemaal nederlands ook ACP. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ooh dus ik kan het wel in het Nederlands zien te krijgen? Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 KLIK HIER! Je kunt daar een volledig nederlandse IPB 1.3.1 downloaden Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 KLIK HIER!Je kunt daar een volledig nederlandse IPB 1.3.1 downloaden Niet de ACP. Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Nee Ik dacht toch echt van wel hoor? Domme fount, Samurai heeft gelijk, misschien kun je op invisionize.com of een andere site een vertaling vinden Bewerkt: 2 juni 2006 door Le MrG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.