X-Qyeh Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) EDIT: Op Invisionize.com kon ik er niks over vinden om het ACP in het nederlands te krijgen.. Maar hoezo moet ie eigenlijk nederlands? Ik snap best dat dat makkelijker is Maar ik denk dat ieder IPB forum de engelse gebruikt Bewerkt: 2 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
Argon Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Nee Ik dacht toch echt van wel hoor? Domme fount, Samurai heeft gelijk, misschien kun je op invisionize.com of een andere site een vertaling vinden Het board is voledig nederlands maar het administratie paneel niet. PHPBB is inderdaad helemaal nederlands te krijgen. Vbulletin ook dacht ik maar die is betaald. Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Er zijn meerdere boardsystemen[al dan niet bekend] die volledig Nederlands te krijgen zijn, gratis. Maar de beste is nog altijd phpbb voor Nederlandse ACP&board. Maar als je iets wilt doen in je ACP van IPB of je snapt een functie niet kan je het altijd hier vragen, hier helpen we je zeker wel. Reageren
Argon Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Hoe bedoel je betaald? Betaald, je kan toch nederlands of niet soms? Betaald betekent gewoon dat je er geld voor moet betalen om het te mogen gebruiken. Voor games op de computer moet je toch ook betalen. Aan zo'n forumsystemen is soms even hard (soms wel harder) gewerkt dan aan somige games. Het is dus heel logisch dat je ervoor moet betalen. Reageren
Dizcid Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Hoe bedoel je betaald? Gewoon dat je er voor moet betalen als je Vbulletin gebruikt. edit: Argon was voor me Bewerkt: 2 juni 2006 door dizcid Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ooh oke stoom dat dit gewoon echt nit in het Nederlands kan! Want ik snap er echt niets van soms! En waar kan ik zo,n forum maken? Reageren
Argon Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ooh oke stoom dat dit gewoon echt nit in het Nederlands kan!Want ik snap er echt niets van soms! En waar kan ik zo,n forum maken? Je kan het gewoon op een host uploaden (er zijn ook gratis hosts daarvoor moet je maar wat andere topics in dit forum lezen hoe je een website maakt etc er is een hele goede tut van viceAgent dacht ik). Of je kan ook bijvoorbeeld www.takeforum.com gebruiken. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik bedoel van invision power board! Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 IPB Invisionfree Ik hoop dat je hieraan wat hebt.. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 ik had gewoon invisionfree genomen er is altijd wel iemand die je helpt met iets wat jij niet kan er zijn hiervoor ook topics geopend Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Invision power board lukt me weer niet? Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Invision power board lukt me weer niet? www.xsbb.nl ; Volledig nederlands board , ook de ACP, weliswaar phpbb. Misschien is dit handig voor jou. Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 wie weet wil iemand anders er een voor je maken seageant bij invisionfree dan wil ik de rest wel voor je doen maaar ik kan me niet registreren maar skin en delen maken kan ik wel voor je doen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 http://i.pickaforum.com/new_forum.php Die site dan kan ik er 1 aanmaken!!!!!! Wie wil dit even doen? Site naam= Star gaming board naam= Star gaming Mijn account naam= Matthew email= d.hoeve2@chello.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.