Joriz Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Kan je dat echt niet even zelf doen!?!? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Tuurlijk wel!!!!!!!!!!! Maar die site werkt bij mijn niet al ik geregistreert hebt! Doe het zelf maar eens voor mijn dan. Edit: Het lukt nu wel ik heb er 1!!!!!!!!! Bewerkt: 2 juni 2006 door searagent Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik ben blij voor je dat het werkt! Maar het ACP is niet nederlands, hier vroeg je tenslotte om Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ja maar toch misschien dat iemand me wil helpen hierbij? Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ja maar toch misschien dat iemand me wil helpen hierbij? Hoe bedoel je precies? Watvoor hulp heb je erbij nodig? Reageren
Ferre Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ooh dus ik kan het wel in het Nederlands zien te krijgen? Dizcid zegt het toch. Misschien is het handig dat je eerst gaat kijken, voordat je iets vraagt. Want veel posts hier zijn IMO overbodig. En goed uit te leggen wat je wilt. Dan begrijpen wij je ook beter . Bewerkt: 2 juni 2006 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.