X-Qyeh Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik heb het al op meerdere forums gezien dat ze onderaan hebben staan, Groepen: en daarachter dan de groepen en de bijhorende kleur. Dus op het GtaForum: Groepen: Admin Global Moderators Moderators Mega Leden Super Leden Plaatje: De kleuren weet ik al maar dat je die groepen ziet weet niet.. Hoe moet ik dit doen? Bewerkt: 2 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dit is geen IPB support forum mensen! Voor support kan je gewoon naar het IPB forum gaan. Je legt niets voor niets zoveel geld neer. Heb je InvisionFree? Dan kan je daar Support krijgen. Heb je IPB 1.X gedownload dan ben je illegaal bezig. Aangezien dit niet meer verspreid mag worden. Alleen forums die zijn geinstalleerd tijdens de tijd dat het nog gratis was mogen door blijven draaien. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ja ok ik zal wel naar het IPB support gaan.. Maar ik heb IPB gekocht en ik gebruik dus IPB 2.1.6 Ik zou niet weten hoe ik dit kan bewijzen. Maar ik kijk wel eventjes op de IPB forums EDIT: op www.invisionboard.com en dan ga je naar de forums, maar geen support Bewerkt: 2 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
Follow Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Heb je IPB 1.X gedownload dan ben je illegaal bezig. Aangezien dit niet meer verspreid mag worden. Alleen forums die zijn geinstalleerd tijdens de tijd dat het nog gratis was mogen door blijven draaien. Huh, is alle versie's van IPB dan niet meer gratis? Ontopic: Misschien kan je wel wat vinden op invisionize.com, daar staan allerij mods.. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ja ok ik zal wel naar het IPB support gaan.. Maar ik heb IPB gekocht en ik gebruik dus IPB 2.1.6 Ik zou niet weten hoe ik dit kan bewijzen. Maar ik kijk wel eventjes op de IPB forums EDIT: op www.invisionboard.com en dan ga je naar de forums, maar geen support Ga is naar het verborgen forum voor betalende klanten. Daar staan diverse tutorials en mods. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.