Xyron Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Eya Here are the latest pic's i made, im just started with ps, doing it for 1 week. So plz give me tips or what i could do better. Plz rate, and tips are always welcome My latest pics: Thx GreetZ Xyron Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) hah noob je hoeft niet in engels:S:P nederlands forum hoor maar je pics zin wel vet;) Bewerkt: 2 juni 2006 door pietjuh1 Reageren
Ferre Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 [This is a Dutch speaking forum, only Dutch here] De 2e vind ik erg mooi. The 2nd looks very nice Reageren
Goliat Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat hij gewoon geen Nederlands spreekt. En het is trouwens zo dat het niet verboden is om Engels op dit forum te spreken, als je de Nederlandse taal niet beheerst. Well, I think that your designs are good. The 3rd has a beautifull animation and the others are looking nice to. I thinks that they're very good for sb who is only busy with ps for a week! Keep up the good work. Bewerkt: 2 juni 2006 door Goliat Reageren
Xyron Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 haha ik ben NL hoor.. maar ik zit wel op meer forums, maar bij de meeste moet je engels dus ik typte hier ook automatish engels mja .. sry mijn fout Bedankt voor de rates ! meer mogen er wel komen Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Klasse gemaakt hoor alle 4 ik zie er geen 1 fout aan de sig ik geef de eersteen 10 de derde 9 en de laatste een 10 Reageren
Xyron Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 aha bedankt drago agh zitten vast wel een paar foutjes in haha maar bedankt Reageren
Xyron Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Hey Ik zat net te kloten:p en had een sig gemaakt op een tut wat vinden jullie ervan ? Dit is hem: Plz rate Reageren
deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 haha ik ben NL hoor.. maar ik zit wel op meer forums, maar bij de meeste moet je engels dus ik typte hier ook automatish engels mja .. sry mijn fout Bedankt voor de rates ! meer mogen er wel komen Haha lol . Hmm , nice sigs . KUTGW. 1. 9/10 2. 8/10 3.7/10 4.6.10 iets te donker. Reageren
Xyron Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 haha thx voor de rates ! ik heb een nieuwe pic gemaakt, het is voor een squad : wat vinden jullie ervan ?? rates plz ( www.eunt-squad.tk dit is de site van de squad, je mag best een kijkje nemen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.