Jump to content

Mountain Cloud Boys

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de Mountin Cloud Boys van Woozie's Missions al een keer bijna helemaal uitgespeeld, maar toen ontplofte om de een of andere reden de auto, toen ik terug reed met Woozie. En nu als ik naar Woozie zn huis ga krijg ik weer gewoon deze missie maar als ik dan met de auto naar de spot ga, stapt ie automatisch uit zoals normaal, maar dan kan ik opeens niks meer, terwijl alles om me heen wel alles doorgaat, maar ik kan gewoon niks, alleen de camera verandern met {v}.

Iemand die me kan helpen???????

Geplaatst:

Misschien kan je je savegame posten..

Kijken als andere dat ook hebben..

Of dat ze die save-game willen doen..

Ik zal hem wel graag voor je willen doen..!!

MvG. Room

Geplaatst:

Dat komt omdat je op de knop drukte dat je uit stapt je moet niks doen hij stapt automatisch uit ik heb dit ook eens gehad gewoon niks doen als je moet uitstappen.Dus herstart je spel en doe de missies en als je moet uitstappen druk dan niet op de knop dat je uitstapt.

Geplaatst:

Blubbes, het duurde even wat langer, maar ik moest even voor een uurtje stoppen, maar nu is de savegame echt klaar.

Gehaald: Mountain Cloud Boys

Ik heb deze missie voor je gehaald. Ik heb geen cheats/mods gebruikt en verder ook een andere dingen. Verder was de beloning $5000,= en Respect+. Ik heb gesavet op Doherty en verder geen dingen gedaan. Ik heb er wel wat kogels bij omdat ik wat menzen heb vermoorde. Je vindt savegame in de bijlage en veel succes verder! :cya: Mocht je weer problemen hebbben, dan horen we het wel. Succes vooraltahns.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...