Jump to content

GTA gaat te snel?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej hallo

Ik heb zeg maar een probleem met mijn GTA SA

Kep de game gewoon geupdate (omdat ik het probleem voor de update ook had).

Het probleem is dat mijn verkeer op elkaar crasht en dat wapens en andere zwvende dingen tering hard rond draaien. Kwa hardware kan mijn pc de game makkelijk aan maar wat ik ook verander in de instellingen de game blijft dit vertonen. Doordat het alllemaal te snel gaat kan ik de game niet spelen... ik kan op het begin niet eens op me fiets stappen of er crashen 6 auto's op me zodat ik er weer van af lig. Ook met een save file heb ik dit probleem.... (kep de game al een stuk langer dan me huidige pc)

De hardware van me pc is;

Processor AMD Athlon™ X2 64 4200 Dual core

Geheugen 2048 MB DDR400 (2x 1024 MB)

Cache 2x 512 Kb

Harddisk 320 GB serial ATA 7200 rpm

CD-ROM/DVD DVD-RW 16x Dual Layer

Geluidskaart 7.1

Videokaart 256 MB ATI X700HM SE (tot 512 MB shared)

Geplaatst:

Heb ik nooit gezien, probeer eerst eens al je instellingen wat lager te zetten, en kijk dan of het werkt. Zo niet moet je hem opnieuw instaleren, je kan dan een eventuele Savegame downloaden, met dezelfde aantal behaalde missies ;)

Geplaatst:

Je savegames blijven altijd bewaard als je de GTA San Andreas user files map niet verwijdert, dus je kunt 'm gerust opnieuw instaleren. :)

Heb je je probleem trouwens al vanaf de instalatie?

Geplaatst:

Nee ik bedoel niet of het instaleren wel of niet goed ging maar meer of je het probleem al hebt precies na het moment dat je hem hebt geïnstaleerd, is er een tijd geweest dat San Andreas normaal liep? Snap je. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
nope geen probs tijdens de instal...

Dus je bedoelt dat je eerst geen problemen had? Dan is het het beste om het spel gewoon opnieuw te installeren, en kijken of het dan wel werkt. Misschien is het ook een idee om de kwaliteit (visual fix quality) op z'n hoogst te zetten, want dit eist erg veel van je computer, zodat het minder snel zou gaan. Verder kun je proberen om de resolutie anders in te stellen.

Veel succes ermee!

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst: (bewerkt)

Voordat ik hem geupdate had had ik precies het zelfde prob.. dus ik dacht update hem dan ist maybe over..

Alles op ze hoogst maakt het juist erger vreemd genoeg... maar zal hem wel ff her installen kijken of het iets oplevert. thx voor de hulp tot nu toe iig ^^

Bewerkt: door siderinc
Geplaatst:

Zelf na ene re instal he bik eht zelfde prob.. op de slechste graphics en op de beste.... met update zonder update maakt allemaal niks uit :(....

niemand iets gehpprd van een neiwue patch of iets :O

Geplaatst:
niemand iets gehpprd van een neiwue patch of iets :O

Van een patch heb ik zeker wel wat gehoord. Het is de nomorehotcoffee patch, deze patch is niets bijzonders maar je bestrijd de hotcoffee en er fixen zich heel wat bugs. Hij is gewoon Nomorehotcoffee.com te downloaden.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nog niemand die hier een oplossing voor weet of weet of er een tweede (dus naast hot cofee) patch in d emak is?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...