Ben_92 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 met welk programma kan ik een .dff file EDITTEN? bvd Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Er zijn 3 mogelijkheden om een DFF te importen/openen. 3dsmax (D.m.v. KAMscripts) GMax (D.m.v. KAMscripts) ZModeler Succes Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Je kan een DFF editen met 3dsmax7 en 8. Of met Zmodeler 1/2. Verder heb je voor 3dsmax kam's scrips nodig. Die zijn te downloaden op gtagames.nl Maar voor het programma 3dsmax is er wel ervaring voor nodig. Want het is een redelijk goed programma. Voor tutorials kan je even kijken in de Master Tutorial List, die hier te vinden is. Veel succes nog. Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Matiscus... ik was je voor. Als je ZModeler 1 gebruikt kan je alleen models uit GTA3 en GTA: Vice City importeren. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Maar wat wil je dan eventueel Editten? Gebouwen, wegen, bomen, landschap, auto's of characters. Gebouwen, wegen, bomen, landschap, die zijn makkelijk te editten, al komt er toch wat ervaring bij kijken, maar auto's en characters, is zeer moeilijk, je moet niet alleen modellen, maar ook dummies herplaatsen, nieuwe animaties maken etc. Deze info zal je ook wate helpen Reageren
EXIT Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 voor zmodeler2 heb je ook veel ervaring nodig daar kun je ook niet zomaar gebruiken Reageren
Ben_92 Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik hoor net dat ik zelf geen auto's ga maken, is veel te moeilijk, sluit dit topic maar... Reageren
SWYV Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 voor beginner, kun jij ook met programma Sketchup de auto maken, begin maar iets simpels, en als jij wat ervaring hebt, dan overplaatsen naar 3ds max of Zmodeler, mij is het wel gelukt om voertuigen uit Sketchup naar GTA SA dus! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 voor beginner, kun jij ook met programma Sketchup de auto maken, begin maar iets simpels, en als jij wat ervaring hebt, dan overplaatsen naar 3ds max of Zmodeler, mij is het wel gelukt om voertuigen uit Sketchup naar GTA SA dus! Hou op zeg Dat jij ze goed ingame krijgt is een wonder, maar SKetchup is totaal geen progamma voor GTA Modding, begin gewoon gelijk met 3DS Max, dan leer je het sneller, omdat je daarvoor niet met Sketchup heb gewerkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.