Jump to content

gta ripper Vs ~> GizmO <~

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Natuur

Soort design: Signature

Size design: max. 500x200

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Wat jij wilt

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil dit wel proberen.

Ik lever hem over een half uur in max.

[EDIT]

Hier is mijn entry:

stars.jpg

GL

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Ik stem op Gizmo.

Die van Gizmo vind ik lekker mysterieus. Echt een mooie signature is dat geworden. Vooral de horizon bevalt me goed. Je hebt mooie effecten gebruikt, het ziet er gewoon goed uit. Minpuntje vind ik de "G", maarja, het is moeilijk om op zo'n sig de tekst te plaatsen dus ik zou zo 1, 2, 3, ook niet weten wat beter zou staan.

Die van gta ripper vind ik een beetje een dertien in dozijn worden. tuurlijk is het een mooi plaatje geworden, en zijn er leuke effecten toegepast. Daarom valt er ook weinig op aan te merken..

Die van Gizmo is gewoon weer eens wat anders, en spreekt me simpelweg meer aan. Daarom gaat mijn stem naar Gizmo.

Succes nog jullie beiden.. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat naar Gizmo , alhoewel ik de sig van GTA ripper ook een plaatje vind. Volgens mij heeft Gizmo er wat meer werk aan besteed. En daar komt dan nog bij dat ik zijn achtergrond, render en kleuren allemaal erg goed bij elkaar vind passen.

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

ik stem op Gizmo

veel meer werk aan gehad denkek, gta ripper is ook niet slecht gedaan.

Geplaatst:

Ik stem op gta ripper. Spreekt me meer aan, de andere vind ik niet zo super... Waarschijnlijk omdat ik wel van veel kleuren houd :puh:

Geplaatst:

Stem: Gizmo

Ziet er echt veel beter uit.!

Is echt nice makker..

Geplaatst:

Ik vind ze beide echt heel erg mooi.

Ik stem toch voor gta ripper.

Als Gizmo betere tekst had, zou ik op hem stemmen.

G-Unit font past hiet niet echt bij (vindt ik).

Gta ripper zijn sig is de tekst prima.

Nice Job ripper :).

Geplaatst:
Mijn stem gaat naar Gizmo , alhoewel ik de sig van GTA ripper ook een plaatje vind. Volgens mij heeft Gizmo er wat meer werk aan besteed. En daar komt dan nog bij dat ik zijn achtergrond, render en kleuren allemaal erg goed bij elkaar vind passen.

Stem Gizmo! :bier:

Zie quote, daar staat zogoed als alles in ;)

Geplaatst:

Gizmo, waarom, lijkt me duidelijk, de style van de sig komt goed naar voren, er lijkt mij ook meer aan gedaan, misschien de text?

GJ Gizmo.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...