Jump to content

Wil je een 2-player mode?


lepertum

Wil je een 2-player mode?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je een 2-player mode?

    • Ja
      23
    • Nee
      10
    • Wat is een 2-player mode?
      1


Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    4

  • killerbee

    3

  • Tupac A. Shakur

    3

  • victor88

    2

Ik wil wel een 2 player alleen dan moet je daar voor kunen kiezen niet dat je persee met zijn 2 en moet doen en het mag ook niet te koste gaan van het spel

dat zullen ze nie doen dat je perse met zijn tweeen moet spelen da kan nie da is bij geen een spel volgens mij dus als ze het erin doen zal het een speciale mode zijn die kan spelen maarja dan moet mp er wel in zitten tuurlijk he

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe dan op de pc, die kun je niet spelen met 2 op 1 toetsenbord (splitscreen) dus zal er dan wel een multiplayermode komen waar ze van gezegt hebben dat ze het niet zouden doen. van mij hoeft er geen multiplayermode in. in vice city moet je al moeite doen om elkaar tegentekomen, laat staan in 3 steden+countryjard. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

bij sommige spellen kan je met zijn 2en op 1 toetsenbord 2e player kan alle opties eigenlijk op de numpad hebben en de andere gewoon de normale toetsen + andere toesten om te vliegen maarja we zullen het zien over een half jaar(pc) en nog 12 dagen voor ps2

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...