Jump to content

Wil je een 2-player mode?


lepertum

Wil je een 2-player mode?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je een 2-player mode?

    • Ja
      23
    • Nee
      10
    • Wat is een 2-player mode?
      1


Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    4

  • killerbee

    3

  • Tupac A. Shakur

    3

  • victor88

    2

ik weet zeker dat er een mp komt voor san andreas zo niet maakt niet uit het spel is toch zo groot dat je er gewoon en jaar over doet voor dat je hem hebt uit gespeeld op 100% maar een mp zou zeker vet zijn :D:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

jullie mogen 3 x raden wat ik heb gekocht zo dat ik ook maar 12 dagen te wachten heb :D

en van mij mogen ze die mp wel in doen hoor :puh: is leuk als je met meerdere mensen moet spelen ook al 2

Bewerkt: door Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

THE UNDERDOG (gast)

met mp zou het dan een split-screen worden of gewoon allebei in een scherm ik denk een split-scherm ofniet? :huh: ik denk trouwens dat je alleen een drive-by en dat soort dingen met mp kan doen omdat een split-screen zouden ze tog denk ik niet doen en een heel scherm kan dan nietwant de ene loopt links en de andere rechts en dat kan dan niet dus ik dnek alleen maar een drive-by enz. :(

Bewerkt: door THE UNDERDOG
Link to comment
Delen op andere websites

Een split-screen 2 player mode sluit ik uit. Niet alleen zou de kwaliteit van het spel omlaag gaan, maar Grand Theft Auto zou compleet onspeelbaar worden. :huh:

Wat wel kan ( en heel erg goed mogelijk is ) is een Mini-Game 2 Player mode. Bijv. Basketballen met 2 Players...of Racen bijv. Maar vrij rondrijden met z'n tweeën zit er niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een split-screen 2 player mode sluit ik uit. Niet alleen zou de kwaliteit van het spel omlaag gaan, maar Grand Theft Auto zou compleet onspeelbaar worden. :huh:

Wat wel kan ( en heel erg goed mogelijk is ) is een Mini-Game 2 Player mode. Bijv. Basketballen met 2 Players...of Racen bijv. Maar vrij rondrijden met z'n tweeën zit er niet in.

helemaal mee eens :D .

Link to comment
Delen op andere websites

de gta serie is een 1 player spel waarom zou rockstargames er nu een 2 player spel van maken????

ik denk dat niet dat er een 2 player mode in komt

da's wel waar dat maakt het spel op een manier wel anders

ja maar wat heb je er aan als bv 90% van het spel 1 player is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...