X-Zero Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 @Bas,oke 2 sec 480 kmph halen is overdreven maar in 5 sec kan In 0,8 180 kmph is ook werkelijk. info>->->->dragsters Reageren
[Baz] Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) okok, jij wint ik denk ik doe ook is een slimme opmerking nu weer ontopic Bewerkt: 14 juni 2006 door Baztiaan.gta Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ben maar eens verdergegaan met mijn Dragster. Still to do: Fatsoenlijk texturen. Stuur wat korter maken, en de positie optimaliseren van de player. De voor en achter bumper positioneren. Nieuwe coll maken Schade model maken. De model wat lager zetten, zodat het de grond raakt. Custom rims and weels maken. Zoals jullie zien is dit nog zeer crap/Wip , maar het is een begin. More updates comming soon. Greetz Bewerkt: 4 augustus 2006 door DaBeast Reageren
SWYV Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 waar blijft de updates shit? ^^ best wel jammer van die wielen ik dacht om car moddelen voor VC: jij moet 4wielen aan de voertuig in de 3D programma houden om ze allen 4 te laten werken ingame Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Dat is dacht ik juist niet zo SWYV . Die wielen worden geplaatst via Dummy's, eentje is dan genoeg of geen een (toch?). Bovendien kan hij naderhand altijd nog de wielen modellen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.