Salieri Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ellow, momenteel ben ik bij een missie RIOT ook wel Los Desperados genoemd, ik heb toevallig een bus gekaapt waardoor er meer dan 8 grove members mee konden liften naar de afgesproken plek, Maar hoeveel members ik ook meeneem als een andere gedeelte van de missie begint gaan de team members steeds dood en ik schiet alleen met sniper. en nog is HAZEL dood of Sunny of SAL ofzo heb t nu 14 keer geprobeerd, zelfs 1 keer met een cheat maar ook dat schiet niet op (zucht) Dusss je voelt em al aankomen... kan iemand ff voorbij deze missie geraken? ben al eens bij t huis geweest maar een of andere idiota op t dak schiet steeds de belangrijke peoples dood met een RL je vind mn savegame in de bijlage, het spel is standaard censor is ON dus geen kopje koffie verhaal. Greets Salieri. GTASAsf2.b
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Doe ik voor je! Gehaald: Los Desperados Ik heb deze missie voor je gehaald. De beloning was Respect + en ik heb geen cheats/mods gebruikt. De savegame vind je in de bijlage. Overigens heb ik ook gesavet op de Grovestreet. Verder niet heel veel kogels enzo verspilt. Veel succes met de laatste missie, ohja. Ikheb nog een amor gevonden in een schuurtje en heel gelaten. Die kan je lekker gebruiken bij de laatste missie End of the Line. Vergeet eerst niet 35% van de hoods/gebieden te veroveren. Succes jongen! Bewerkt: 2 juni 2006 door Ruurd31
Salieri Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Helemaal superrr ik ga em meteen proberen, thanxx
Recommended Posts