Mania-92 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Geen van beide paar redenen zijn: Intel pentium D heb je opzich niets aan, allebei brak videokaarten. Maar als je moet kiezen absoluut de 2de 4x zoveel werkgeheugen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Maar voor games als gta san andreas op een resolutie van 1248× 1024 is hij toch wel goed? Zo brak zijn ze toch niet? 4X zoveel werkgeheugen:? ik zie toch echt hetzelfde staan Edit: wacht even... ik geef even andere specs... dit slaat nergens op nee Bewerkt: 9 juli 2006 door plippop Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 wat moeten mensen toch altijd met die dual cores (ik heb het ook, maar ik gebruik het) dual cores zijn niet sneller met spellen, soms zelfs trager! koop alleen een dual core als je zware programma's (grafisch, 3d, veel tegelijk) gaat draaien Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Maar voor games als gta san andreas op een resolutie van 1248× 1024 is hij toch wel goed?Zo brak zijn ze toch niet? 4X zoveel werkgeheugen:? ik zie toch echt hetzelfde staan Edit: wacht even... ik geef even andere specs... dit slaat nergens op nee Voor SA zijn ze wel goed Ik citeer Groote van het geheugen 1 GB 2x 2048 kb geheugen 4:1=4 Dus 4x zoveel. Bewerkt: 9 juli 2006 door Mania-92 Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) ehm... dat was de cache van de processor... ik heb al nieuwe specs geplaatst want deze leken nergens op wat moeten mensen toch altijd met die dual cores (ik heb het ook, maar ik gebruik het)dual cores zijn niet sneller met spellen, soms zelfs trager! koop alleen een dual core als je zware programma's (grafisch, 3d, veel tegelijk) gaat draaien Waarom denk je nou dat ik dual core aanschaf? omdat het zogenaamt beter lijkt? nej man... ik gebruik heel veel tegelijk.. ik wil later zelfs een virus scan laten draaien terwijl ik msn en media player en firefox aan heb staan tegelijk... Bewerkt: 9 juli 2006 door plippop Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 alsof je met dat soort "lichte" programma's een verschil gaat merken Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Norton antivirus 2006 licht? ik dacht het niet! nou verder... media player neemt erg veel geheugen in beslag... net als firefox en msn met 30000 schermen. nou verder heb ik ook allemaal spyware scans aanstaan... en tijdens het gamen (heb ik wel de virus scan uit) maar dan staat al dit wel aan) bijvoorbeeld als ik iets tegenkom ofzo.. en ik wil online blijven. nou toekomstig ga ik ook skype gebruiken... aangezien ik dan echt een goede reden zie on een headset te gebruiken. Reageren
Bongo Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik zal ook voor de eerste gaan omdat hij sneller is en mijn voorkeur gaat zowieso uit naar een Gforce videokaart. Maar om iets heel anders aan te raden is dat je een mooie kast koop en alle onderdelen zelf koopt en erinzet dat ben je zeker een 100 a 200 euro goedkoper uit En ik denk dat je aan 1GB geheugen meer dan genoeg hebt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 1 ding: hij is niet sneller... maar heeft wel een Nvideakaart ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.