Jorair Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 kan iemand van deze blueprints voertuigen maken voor san andreas, bij mij lukt het niet zo goed, bedankt! Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik zie geen afbeelding waar je blueprints kan vanmaken. Kan je alstublief iets duidelijker zijn? Zodat wij je kunnen helpen. Met jou probleem. Reageren
Jorair Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik kan de afbeeldingen er niet op zetten, ze zijn te groot, maar je kan ze vinden op www.the-blueprints.com het zijn : -Nissan Skyline R34 GT-R Nismo Z-tune 2004 (te vinden bij : cars/nissan/Nissan Skyline R34 GT-R Nismo Z-tune 2004) -lockheed f-16 (te vinden bij : modern planes/boeing/lockheed f-16) -Supermarine Spitfire 1A (te vinden bij : ww2 planes/ww2 english/Supermarine Spitfire 1A) -Boeing B 17G (te vinden bij : ww2planes/ww2 USA 1/Boeing B 17G) oh ja, bij de f-16 liefst de eenpersoonsversie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik denk persoonlijk dat mensen dat niet doen, het is namelijk niet 1,2,3 klaar, vooral bij het maken van auto's voor GTA, die moeten Low-Poly zijn, je moet Dummies plaatsen, wat tevens zeer moeilijk is, en jij wilt er nog eens 3! Ik denk dat het beter is om gewoon even rond te neuzen op GTA site's, hieronder staan al 2 aanraders, daar zal je ze misschien al vinden: -GTAgarage.com -The GTA Place.com Verder nog veel Suc6 Reageren
Jorair Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik wist dat het moeilijk was, ik kon het zelf niet goed, daarom wou ik het maar eens proberen, je weet nooit Reageren
Crowsoul Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) ik wist dat het moeilijk was, ik kon het zelf niet goed, daarom wou ik het maar eens proberen, je weet nooit Download hier Edit Pffff ze vervangen de foto door een banner Ma soit hij is echt wel heel mooi afgewerkt. Ik heb hem lopen:D Bewerkt: 5 juni 2006 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.