.Levi. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ik had een tutorial gezien waar je jou eigen onderwater fanatasie kan ontwerpen. Niet dat ik veel aan de tutorial had, want je moet eigenlijk alles gewoon zelf doen. Alles wat je ziet is zelf gemaakt, behalve de bultruggen die daar rondzwemmen. Die heb ik zelf uitgeknipt en daar geplakt etc. Heb er lang aan gewerkt om die kleine details erin te krijgen, en het zo goed mogelijk eruit te laten zien. Ik ga er wel meer van maken, maar dan probeer ik de bodem van de zee te maken, met wat grote platvissen etc. Mijn creatie is weer net iets anders dan die van de tutorial, ik heb geen eiland gedaan maar een soort van rots gemaakt die afloopt in de diepe zee.. Vertel maar wat je ervan vind, ben benieuwd. Je kan eigenlijk alles doen wat je wilt. Zo kan je nog een bootje aan de oppervalkte doen, dat je alleen de onderkant van de boot ziet, onderzeeër en nog veel meer. Underwater: Bewerkt: 3 juni 2006 door .Levi. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 WTF! Gewoon een meesterwerk. 10/10! Reageren
Froop Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ik kende de tutorial al, maar jij hebt er iets leuks van gemaakt. Het enige nadeel zijn de rechte stralen die in de zee lopen, misschien de randen een beetje blurren. Ik zal ook eens proberen zoiets te maken, toen ik de tutorial voor het eerst zag snapte ik er geen reet van, maar nu ik de stappen lees lijkt het een stuk makkelijker. >>> Door .Levi.: Toch moet je wel alles zelf doen. Hij zegt geef er wat texture aan, maar daar heb je ook niet veel aan. Je moet ook gewoon goed met photoshop omgaan, en dan kan het je lukken. Op het begin is het echt heel raar, en denk je dat het je niet gaat lukken. Ik heb mijn design naar aanleiding van jou tip even veranderd.<<< Ik vind hem nu beter. Bewerkt: 3 juni 2006 door .Levi. Reageren
Giorgo Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Dude.. dat is gewoon.. jij hebt zoveel ideeen. Deze kan je zo inzenden voor een battle . Je moet meer aan het Photoshop gaan. Maar nu over de creatie. Ik begrijp niet hoe je dit hebt gedaan. Je hoort zeker tot een van de beste Photoshoppers van dit forum . Very nice, Levi een 9.8. Reageren
Ferre Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Op het eerste gezicht ziet hij er perfect uit. Alleen sommige zonnestralen zie je (als je goed kijkt) ineens ophouden. Je ziet dan zo'n randje. Misschien moet je dat nog even wegwerken. Verder echt perfect! Dat Spatter is ook echt zó mooi! 9.7/10 .Levi. Bewerkt: 3 juni 2006 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.