ZuenX Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Deze Tut Is om een mooie Stroke te maken: uitkomst: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Moie tut! Voorsl voor beginners die zullen al metten een erg mooie border kunnen maken. Oja je kan zo'n border ook nog in andere kleuren doen als je de pattern maakt. Doe gewoon andere kleuren dan zwart-wit. Naja mooie tut KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZuenX Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Moie tut! Voorsl voor beginners die zullen al metten een erg mooie border kunnen maken. Oja je kan zo'n border ook nog in andere kleuren doen als je de pattern maakt. Doe gewoon andere kleuren dan zwart-wit.Naja mooie tut KUTGW! owke Thanks GTARipper ik vind Zwart Wit persoonlijk mooier maarja als je de stroke in kleurtjes wil moet je dat maar ff uitzoek:P maarja Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Moie tut! Voorsl voor beginners die zullen al metten een erg mooie border kunnen maken. Oja je kan zo'n border ook nog in andere kleuren doen als je de pattern maakt. Doe gewoon andere kleuren dan zwart-wit. Naja mooie tut KUTGW! owke Thanks GTARipper ik vind Zwart Wit persoonlijk mooier maarja als je de stroke in kleurtjes wil moet je dat maar ff uitzoek:P maarja Thanks Ja, maar ik wou er ff op wijzen dat dat ook an voor de mensen die een andere kleur willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 Ten eerste: Welkom op dit forum, please fasten your seatbelts and enjoy your trip!!!! . Goede tutorial hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.