Pennywise The Clown Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik heb de img-tool geinstalleerd. ik gebruikte deze veel voor san an. nu ik weer vice city wil gaan spelen. en lekker wil gaan ombouwen met een hoop mods erin... zegt de imgtool als ik een auto wil delete: Canot delete, might stil in use... exciting. Ik heb verder alleen de verkenner map open staan, niet het spel zelf. Wie kan me helpen. Gr san_andreas Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Dit is een veel voorkomend probleem. Waarschijnlijk heb je ''alleen lezen'' nog niet van je VC map afgehaald. Dit doe je zo: Rechermuisknop op je VC map ---> Eigenschappen ---> alleen lezen wegvinken. Veel succes, Greetz Wazuup Reageren
jeffrey_st33low Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Thnx ken ik ook weer verder weetje misschien hoe het zou kunnen komen dat ik altijd als ik een andere auto er in zet de oude velgen er onder blijven zitten Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Dan pas je waarschijnlijk. De default.ide niet aan? Of wel is er iets niet plus met het model zelf. Ik heb ook nooit echt het probleem ervan gevonden. Reageren
jeffrey_st33low Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 ja default al is aangepast maar dan flipt gta weer net weer ff geprobeerd maar heb nu weer unhandled exception dus ik weet het echt niet meer May-b die nowheel mod die krijg je met sommigen mods erbij maar daarbij krijg ik elke keer de foutmelding dat het niet de goede map is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.