Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

offtopic:sorry dat ik weer een topic maak

ontopic:

de shotgun kan alleen goed killen als het dichtbij is hij herlaad ook heel langzaam en hij is vervangbaar voor pistolen.die zijn beter

Geplaatst:

Ik vind een shotgun wel fijn als je iemand moet vermoorden die dicht bij je staat, maar als je iemand moet vermoorden die ver weg staat kan het nog wel is problemen opleveren :{

Geplaatst: (bewerkt)

De shotgun is wel goed hoor want er zijn niet veel geweren die verder schieten dan de shotgun.

:puh: ik had net 14 schoten nodig met iemand

Hoe krijg je dat voorelkaar?

Staan je instellingen wel goed ofzo?

Bewerkt: door kesava
Geplaatst:

Sorry, maar dit is een beetje een onzintopic denk je ook niet? :N

Ontopic: *zucht* Naja, ik hou wel van shotguns, maar niet in san andreas...

Geplaatst:

Het ligt er ook aan met wat voor soort missie je bezig bent.

Een shotgun is wel makkelijk als je Big Smoke moet vermoorden.

Want dan gaat zijn health snel omlaag.

Als je Hoods moet veroveren is een ak-47 of een sniper weer makkelijk.

Geplaatst:

Ik vind de shotgun wel een goed wapen... ik neem altijd die pump action shotgun omdat iek die veel mooier vind dan de automatische. Een m4 kan ik wel makkelijker raak mee schieten maar een shotgun is gewoon veel leuker.

Geplaatst:
ik neem nu altijd een desert eagle en die gast met 14 schoten had kogel vrij vest

neem ook altijd de dessert eagle

"one shot death"

Geplaatst: (bewerkt)

Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel skill je hebt met het wapen... Met de shotgun als je dan het lever hitman hebt heeft ie een kleinere crosshair. Zo komt er dan veel meer raak als je goed schiet.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

De normale shotgun vind ik niet echt een goed wapen, dichtbij of ver af. Je kan ook de automatiche shotgun halen die is wel veel beter en schiet ook sneller.

Zelf gebruik ik liever de machinegeweren! 8)

Geplaatst:
De shotgun is wel goed hoor want er zijn niet veel geweren die verder schieten dan de shotgun.

:puh: ik had net 14 schoten nodig met iemand

Hoe krijg je dat voorelkaar?

Staan je instellingen wel goed ofzo?

Dat is normaal. Een shotgun schiet iets van 5 kogels tegelijk af. En die 'springen uitelkaar'. Dus als je van veraf wilt schieten is de kans klein dat je iemand raakt. Hoe verder je prooi, hoe verder de kogels van elkaar weg vliegen. Van dichtbij haal wel iemand makkelijker neer ;) .

Voor kleine afstand vind ik de gewone Pistol fijn. Dan druk ik m'n rechtermuisknop in, richt ik op een hoofd, en met 1 schot ligt ie. Voor lange afstanden een MP-5, of een AK-47.

Geplaatst:

Ik gebruik vaak shotguns ze zijn fjn vind ik. Ik vind de m4 en ak47 iets minder je loopt dan zo langzaam.

De sawn-off shotgun vind ik de fijnste die schiet snel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...