Roxx0rz Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik vindt shotguns wel fijn, Want ze schieten met grote kracht, Maar ze herladen net iets te langzaam Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik heb het over de normale shotgun en de sawn of shotgun is leuk in groepjes en vooral met hitman dan kan je er 3 tegelijk raken Reageren
Damos Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 De normale is ook wel fijn maar jammer dat je dan maar 1 kan hebben. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 maar een desert eagle is beter met kilen maar de sawn of shotgun is vooral goed tegen voertuigen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) shotguns gebruik ik eigenlijk niet zo veel aangezien ik meer aan mijn Micro Uzi gehecht ben maar als ik bijvoorbeeld in een missie ofso ben en ik wil iemand snel doodknallen dan gebruik ik de Combat Shotgun Bewerkt: 4 juni 2006 door gangstabadboys Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik gebruik de shotgun eigenlijk nooit... Ik gebruik eigenlijk altijd de ak-47, geweldig wapen Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 de desert eagle is beter om te killen dan een combat Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ja dat klopt de Desert Eagle is wel handig omdat je iemand in 1 kogel doodknalt maar je moet ervoor blijven staan als je geen hitman skill ervoor hebt en dat is irritant Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik heb de code voor hitman gebruikt en ik heb oneindig kogels da is leuk . Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 een m4 is beter dan een ak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.