RonaldVC Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max. 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: A.S.A.P. Als je wil battlen kan je gewoon je sig inleveren, dan zal ik die van mij posten en kan de battle gelijk van start gaan.. Bewerkt: 3 juni 2006 door RonaldVC
Synchro Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ik wil wel Ik edit ; ok? Bewerkt: 3 juni 2006 door Synchro
RonaldVC Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ok dan. Dan kunnen we beginnen. RonaldVC: Synchro: Succes Synchro! Stemmen kan beginnen, stemmen tot en met 5 juni!!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik stem op RonaldVC. Ik vind het werkelijk echt een hele mooie signature, vooral die achtergrond spreekt me aan. Verder zit de render er ook erg goed in verwerkt. De tekst is bij jou iets onduidelijk. Die van Synchro vindt ik ook wel mooi, vooral de achtergrond. Maar wat is dat voor render? Wat moet het voorstellen? De tekst is wel leuk er in verwerkt. Vote: RonaldVC
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ten eerste wil ik beide complimenteren. Dit zijn allebei hele mooie signatures... Toch gaat mijn stem naar RonaldVC, omdat die mij net iets meer aanspreekt. Groetjes, Dutchy3010
Dago58x Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Sorry RonaldVC maar die van synchro is veel mooier maar ik vind die joune ook mooi gemaakt
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik stem op Ronald VC,ik vind het gewoon een betere sig
Ferre Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) ik stem zo als altijd voor RonaldVC: Heeft hij je ongekocht --------------------------- Synchro heeft zijn eigen stijl. Die vind ik altijd erg mooi om te zien. Weer eens wat anders. Alleen ik weet niet zo goed wat je render moet voorstellen. RonaldVC, echt te mooi. Sinds je begonnen bent met PS ben je bijna overslaanbaar met battle's. Gewoon perfect. RonaldVC Bewerkt: 4 juni 2006 door Ferre
Velaro Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ronald VC's Sig is heel strak, met mooie kleuren. Ook de achtergrond is zeer netjes gemaakt. Mijn complimenten Synchro's Sig vind ik ook heel erg mooi. Het heeft een mooie kleurencombinatie en de render is goed geplaatst. Ook de letters vind ik er heel goed bij passen. Ook hier, mijn complimenten. Ik vind ze allebei zéér mooi, maar ik ga toch voor Synchro, vanwege de kleurencombinatie en de Render. Bewerkt: 4 juni 2006 door Velaro
RonaldVC Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Eindstand: RonaldVC 5 - 2 Synchro. Ik vind het zo jammer dat er nauwelijks gestemd is, bij sommige battles worden er zo 3 pagina's vol gestemd en hier in totaal maar 7 stemmen... Erg raar.... Nouja, ik pm Slimm.
Slimm Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Battle afgelopen, winnaar RonaldVC. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Synchro. Closed.
Recommended Posts