Goliat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Thema: Freestyle(je mag zelf iets bedenken) Soort: Signature Max. size: 500 x 150 px Render: Ja Permade: mag Animatie: Nee Zo snel mogelijk inleveren. Ik zet m'n huidige signature in.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ik wil wel. Bewerkt: 3 juni 2006 door General Lee
Goliat Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ok, prima post je sig en we kunnen beginnen. Edit: Nog een post leek me overbodig dus: GL: Goliat: Bewerkt: 3 juni 2006 door Goliat
Kama Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik stem GL. Het plaatje past mooi met de achtergrond, er is zo een blauwe schijn die wat magie opwekt. Bij Goliat is haar haar nogal raar vanboven( het zwart(of bruine) gedeelte in haar haar is zo dik en komt zo hoog). Maar ik vind die ook wel mooi!
Jon-asses Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik stem gl die is leuker zonnet je moet ook eens een rating erbij zetten, want zo hebben ze er allebei NIETS aan. Mijn mening is: GL: Mooie renders, goede achtergrond, de kleuren passen goed bij elkaar en het lettertype past er goed bij. Alleen vind ik het spijtig van de render van Donald Duck (uiterst links) dat hij er niet echt helemaal opstaat . Goliat: Achtergrond is wel mooi, border is goed en render is ook goed uitgeknipt (als je dat zelf hebt gedaan?)! Maar ik vind de kwaliteit van de render zelf niet zo goed en er is ook teveel lichtinval! Dus mijn vote gaat naar : General Lee Succes alletwee nog .
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Goliat. Ik houd niet zo van donkere signatures... Dat is een gevoelskwestie, kunnen de makers niets aan doen Mijn stem gaat naar Goliat. Ik houd niet zo van donkere signatures... Dat is een gevoelskwestie, kunnen de makers niets aan doen Edit: waarom kwam hij dubbel? Bewerkt: 3 juni 2006 door Dutchy3010
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Er kan nog gestemd worden tot 5 juni. De tussenstand is nu: General Lee 2 Goliat 1
RonaldVC Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Stem General Lee. Bij de signature van General Lee vind ik vooral de achtergrond goed gelukt. Mooi subtiel zegmaar en goed kleurgebruik. De render(s) vind ik ook leuk, maar of het nou precies past de achtergrond weet ik niet. Natuurlijk is dat smaakgebonden.. Donald Duck en Goofy vind ik aan de zijkanten iets teveel ingeblend maar echt storend is dat niet. De tekst is leuk gedaan, wellicht past het nog iets beter als de tekst een wat "liggend" effect heeft. Verder is de sig mooi afgewerkt en is het een mooi plaatje geworden.. Bij de signature van Goliat valt me eigenlijk meteen de dubbele border op. Dat vind ik niet zo mooi, voornamelijk omdat het over de render loopt. De achtergrond vind ik mooi gedaan met de verschillende kleuren, en past de render er ook goed bij. Minpunt vind ik echter dat het teveel gesharpend is en daardoor veel contrast gekregen heeft. De tekst heb ik niks op aan te merken, dat is gewoon goed in de sig verwerkt. Daarom dus, stem ik op General Lee.. Succes nog jongens..
Slimm Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Battle afgelopen, winnaar General Lee. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts