~Mario~ Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Hallo beste mensen, Als ik norton systemworks 2006 op me pc installeer Dan werkt me pc ineens niet meer goed, bestanden worden verwijderd Pc start raar op enzo, nu is mijn vraag heeft dit echt met norton system works te maken? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Een originele versie van Norton zou dat soort dingen niet moeten/mogen doen. Als het gebeurd nadat je Norton geïnstalleerd hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk dus daaraan. Hoe kom je eraan? Reageren
Goliat Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Als het probleem zich blijft voordoen dan is het aan te raden om een ander anti-virus programma te gebruiken. Ik gebruik zelf f-secure, een goed programma en gebruiksvriendelijk. Hier kan je 'm downloaden(het is wel een proefabbonement): -klik- Hier staan ook nog een aantal andere anti-virus programma's. Succes. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ha, Norton Systemworks 2006 heb ik ook een tijdje geleden gehad. Maar ik vind hem mega slecht. Eerst had ik 3 GB hardeschijf ruimte en na een maand maar 2 GB. Volgens mij ligt dat aan Norton Ghost, dat erbij zit geleverd. Mijn Pc startte ook slomer op en voor het windows logo komt een venster van norton ghost (of go back). ALs je computer een virus heeft , of het niet meer goed doet moet je op de spatiebalk drukken. Norton Antivirus is wel goed. Maar Norton Ghost/GoBack maakte mijn computer echt sloom. Alles wat je in de prullenbak stopt, gaat niet weg maar wordt opgeslagen. De prullenbak heette "By Norton protected recycle-bin" ofzoiets. Opzicht is NortonGhost/Goback wel handig. Als je een bestand wijzigd en dat wou je niet kun je het oorspronkelijk terughalen. Maar om dat mijn hardeschijf te vol werd, vond hem toch slecht. Nu heb ik McAfee. Maar zo'n goeie computer heb ik ook niet, dus het kan ook aan mijn computer liggen. Je kunt Norton Ghost/GoBack wel uitzetten, misschien dat het helpt. Anders moet je iets anders dan Norton nemen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Nee maar ik bedoel norton ghost niet, Maar hij gaat ook in je prullenbak enzo! Door norton beveiligde prullenbak komt er dan te staan! Ik durf hem gewoon niet meer te installeren, wat zouden jullie doen? Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ja ik heb hem ook sinds kort ik vind hem ook niet echt fijn maar hoe kom je erdan aan je hebt hem tog niet het serial nummer van limewire pro gehaald he? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) De prullenbak wordt "ingenomen" door Norton Ghost/GoBack (weet niet welke van de twee). Niet door de antivirus. Norton Ghost/GoBack(weet niet welke van de twee) zit er bij Systemworks bij. Bewerkt: 3 juni 2006 door flitskikker Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Is het nou eigenlijk nog handig om hem te installeren? Bewerkt: 4 juni 2006 door searagent Reageren
ikt Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Je kan hem via Software (hoop ik voor jou) verwijderen. Alles wat je niet van Norton nodig hebt. Dan kan het denk ik goedkomen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dus inprincipe heb ik Norton systemworks helemaal niet nodig? Reageren
ikt Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Nee, alleen Norton AntiVirus. Die wou jij alleen maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.