Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Iemand heeft een programmatje ontworpen die je kan installer op je computer. Het programmatje maakt een virtuele harde schrijf aan. Je kan je daarmee inloggen op je gmail account en dan allerlei bestanden opslaan tot je account vol zit. Dat duurt waarschijnlijk nog wel even want het is 1 GB heel handig dus voor mensen die extra ruimte nodig hebben op hun computer de link naar het programma Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Is dat programma helemaal gratis? Wel handig alleen ik heb het zelf niet nodig want ik heb zelf genoeg opslagruimte. Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 yup het is freeware Reageren
Timovich Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Keb pas 20 van de 360 gebruikt.. Wel zou het handig zijn op de andere pc daar zit maar 10 op :blink: Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Die gb's maken tegenwoordig niks meer uit.. je bent wel heel goed als je een schijf van 160 gb vol krijgt, dan zou je er mischien wel 70 spellen op kunnen zetten Dan maakt dat ene gbtje eigenlijk ook geen zak uit tenzij je een schijn van 5gb hebt :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 heerlijk,jezelf heel veel account geven en zo een nieuwe harde schijf aanmaken maar het is wel niet safe want wie weet blijft gmail niet,het blijft maar een bèta versie Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 ik heb dat proggie ook, en ik vind het verdomd handig, en ja het is nog een betaversie dus het kan op elk moment vervallen allemaal, maar google doet het wel goed zo vind ik. Reageren
marillion Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 hep ik niet nodig ik hep sata 180gieg ruimte dusse ik kan wel wat kwijt Reageren
marillion Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik heb dat proggie ook, en ik vind het verdomd handig, en ja het is nog een betaversie dus het kan op elk moment vervallen allemaal, maar google doet het wel goed zo vind ik. maar dat programma neemt ook weer ruimte in op je hdd dus dan blijft het tog gwoon de zelfde (kleine) ruimte Reageren
pazziej Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 (bewerkt) rare vraag maar waar kan je zo'n gmail account aanmaken??? Laat maar heb het al gevonden **Toch niet :S dus waar kan je een gmail account aanmaken?? :S Bewerkt: 9 november 2004 door pazziej Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2004 je kan er zelf geen aanmaken maar je moet een invite krijgen van een vriend van jouw...maar helaas heb ik al mijn invites al weggegeven..misschien aan iemand anders vragen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 eeeeh ik heb ook een Gmail account maar waar kan ik mijn invites vandaan halen dan? :blink: zodat ik iemand kan inviten? Reageren
exa Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Ik heb dat Gmail ding gedownload, maar hoe moet je een Account maken? :huh: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Daar heb je een invite voor nodig, ik zal even kijken of ik er nog een par heb, dan zal ik het naar je mailen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.