timiejz Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 heey, egt heel irri, ik heb All-seeing eye en mta 0.5 maar als ik op connecten druk zie k dit: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) weet iemand wat er fout gaat ? later, Tim Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik vraag mijzelf af bestaan die servers dan nog wel. Je moet een server zoeken die online is. Volgens mij zijn er niet meer zo heel veel servers voor MTA 0.5. Dat kan ik ook mis hebben, maar zoek in ieder geval een nog bestaande server of maak er zelf één. Kijk goed na of je alle gegevens goed hebt staan, en er zou niks mis moeten gaan. Kijk of je de firewall aan hebt staan, want een firewall zoals: Zonelabs moeten uit staan. Want hiermee kan je niet gamen. Als je nog vragen hebt, beantwoorden wij ze graag. Reageren
timiejz Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) oke bedankt! (snelle reactie trouwens ) maar ik heb geen firewall draaien, en er zijn iets van 200 servers bij all seeing eye, en er zijn blijkbaar spelers op die servers dus het lijkt me dat ze wel online zijn.. :| later Tim Bewerkt: 3 juni 2006 door timiejz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.