Ice Banana Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 1)Heeft iemand een account voor mij op runescape? ik ben namelijk zwaar gehackt:dus ik kan runescape niet enteren. Stuur me een pm 1)Vertel hier je eigen avontuur op RS Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik zal het je wel geven,ik speel het toch niet meer Reageren
Ferre Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nog een tip, dit topic: (Guide) Hoe maak ik een hufter proof wachtwoord Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik zal het je wel geven,ik speel het toch niet meer <<eigelijk hoeft het niet meer. ik heb me account al terug. thx annyway Reageren
iron eagle Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 wrrm maakt iedereen nutteloze topic's over runescape? daar heus wel speciale runescape forum's voor hoor. Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Zeg,dat kan je niet op een runescape site want volgens mij zijn runescapers hun account niet beu,dus ik vind het slim dat hij het doet. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Idd Weet iemand hoe je snel range kan trainen? Reageren
Caltson Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 IddWeet iemand hoe je snel range kan trainen? hoe beter je wapen hoe sneller je traint geloof ik Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Me username is red bull584 Chat gerust met me hoor.Ik bijt we...niet Reageren
SilverDust Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Eej, Ik zag dit topic staan, Dus k dacht ik vraga het hier. Heeft hier iemand nog een goed account? Rond lvl 50. Ik had eerder namelijk een lvl 63 account. Maar ik probeerde het vandaag maar die was dus gehackt. Als iemand een account heeft, Stuur een PB SD Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) VERWIJDURD! Bewerkt: 16 juni 2006 door Dynamic Reageren
ViceAgent Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Runescape accounts kunnen jullie bij Dynamic Kopen voor runescape geld of misschien wel gratis SD jij krijgt er 1 van mij gratis van level 70 maar dan wel voor ons samen Dynamic En ja ik pb je wel ff Account sharing hartstikke verboden; een account verkopen al helemaal. Ik speel trouwens ook RS onder de naam ""[PM MIJ]"", combat 88 en member. Bewerkt: 19 juni 2006 door ViceAgent Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Als je gehackt bent, hoe kan het dan dat je niet meer op de site geraakt? Als je IP verbannen is, dan betekend het, dat jij iets misdaan hebt, want het is dan via jouw IP gegaan.. Naja, ik weet niet hoe runescape werkt, is niks bvoor mij, vind het maar vaag spel Reageren
Jowx Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Als je gehackt bent, hoe kan het dan dat je niet meer op de site geraakt?Als je IP verbannen is, dan betekend het, dat jij iets misdaan hebt, want het is dan via jouw IP gegaan.. Naja, ik weet niet hoe runescape werkt, is niks bvoor mij, vind het maar vaag spel Zijn account is gehacked, meestal is de hacker dan ook nog zo vrij om het wachtwoord te veranderen waardoor je er zelf niet meer op kan. Van de site zelf kan je niet verbannen worden, alleen wanneer je inlogd op een verbannen account kan je het spel niet meer betreden. De site is voor iedereen, dus ook verbannen users, altijd toegankelijk. Vaak is het zo dat er bij RuneScape accounts worden ''gehacked'' doordat de eigenaar van de account in een val trapt en zijn/haar password verteld aan de ''hacker''. Deze kan dan vrij z'n gang gaan en je account leeg roven of heel je account gewoon overnemen dm.v. je password te veranderen. Helaas lopen er nog steeds genoeg van dat soort trieste figuren rond, dus geef in geen geval je password vrij op RuneScape. Er wordt nooit door een echte moderator van RuneScape naar gevraagd, dus trap niet in 'neppe moderators' die zich als een echte voor doen. Voorkomen is beter dan genezen! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Jowx Je bent een engel! Dit had ik ook een nep moderator die onmiddelijk vroeg mijn pass te geven en zei deze tekst: HI sir, ur been reported for offensive language A.U.B loop hier niet in! @ iron eagle:Ifu cant say anything nice dont say anything at al! We gaan offtopic zie nu rpg en rts forum Bewerkt: 25 juni 2006 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.