Grove St. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 He, Ik heb mooie sign. gemaakt ( ), maar ze zijn qua kb's te groot. Hoe kan ik ze kleiner maken zodat ik ze mag gebruiken als sign. Alvast bedankt Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Als je een signature maakt in bijvoorbeeld Adobe Photoshop en je slaat ze op als Jpeg of als ander bestand kan je ze verkleinen door de in kwaliteit aan te passen. Je kan het gewoon een beetje aanpassen aan de 100kb. Je gaat dus gewoon naar File -» Save for Web en daar kun je alles aanpassen op de huidige waarde. Er zijn volgens mij ook programma's die dat kunnen doen, een momment ik ga even zoeken . Bewerkt: 3 juni 2006 door SummerBase Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Of je doet : 1. Hebt het plaatje in PS staan 2. Ga naar File 3. Save As. 4. Waar PSD. staat klik erop. 5. Zoek dan Compserve.gif (of iets in die richting) op 6. En dan Opslaan Tadaa PS ik wist de naam niet zo goed omdat ik al een hele tijd niet ge'PS'd heb ! Tales Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik heb al een eigen manier, toch bedankt Bewerkt: 4 juni 2006 door Grove St. Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Nog snel.. als je nu al je Layers merged (Ctrl + E). Dan wordt het automatisch kleiner, omdat je maar 1 layer hebt. Je kan ook Image -> Aplly Image en al de andere layers verwijderen . Succes.. doe het op de gemaklijkste manier. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Sorry Giorgo, maar dat slaat echt nergens op. ^^ Daarmee kan je alleen een .PSD bestand verkleinen. Maar als je 2000 layers hebt en je voegt ze samen tot 1, dan is het nog steeds even groot als een image-bestand van 2000 layers. Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dude, al mijn Eminem sigs, bv hebben meer dan 30 Layers. Maar ze zijn maar 40 kb.. terwijl ze als Png opgslagen zijn. Probeer het dan weet je het. Reageren
Arjen Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dude, al mijn Eminem sigs, bv hebben meer dan 30 Layers.Maar ze zijn maar 40 kb.. terwijl ze als Png opgslagen zijn. Probeer het dan weet je het. Ja dus..? Maak er 10 layers bij en het is nog steeds 40Kb. Reageren
Eli R Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Giorgo, het helpt serieus geen ene fuck. Ik wil niet 'iets' beginnen, maar je moet niet proberen gelijk te krijgen, wanneer je dat niet hebt. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Sorry Giorgo, maar dat slaat echt nergens op. ^^ Daarmee kan je alleen een .PSD bestand verkleinen. Maar als je 2000 layers hebt en je voegt ze samen tot 1, dan is het nog steeds even groot als een image-bestand van 2000 layers.Daar komt bij dat je je signature nooit meer kan wijzigen als je alle layers verwijderd.. Daarom sla je hem op als .PSD, om hem later nog te kunnen bewerken. Vervolgens sla je hem op als .PNG om er een gewoon plaatje van te maken die qua kb's veel kleiner is... Een PSD is een bestand, geen plaatje. Hieronder de psd en een png van een signature van mij... zie het verschil.... Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Het gaat in dit topic om een imagebestand (.png, .bmp, .jpg, .gif). Dat je al je layers samenvoegt en dan opslaat is het natúúrlijk kleiner dan dat je 80 layers hebt. Reageren
Daan007 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Wie wil mijn sig verkleinen. Ik stuur de PSD file wel Please ? Reageren
Arjen Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 PSDShack.com [kan je je .PSD's uploaden] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.