Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb een vraagje over het meken van een plaatje

want als ik een render invoeg ik verklein hem zodat hij mooi is en ik probeer hem op de goed plaats te

zetten dan lijkt het wel ofdat de rand van het sigje magnetisch is klopt dat of kan ik dat ook uit zetten want het is vreselijk irri

bvd clifdon

Geplaatst:

Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar ik denk dat je bedoelt dat je je render niet overal kan krijgen waar je hem wilt hebben,

omdat hij op die plaats dan gewoon niet komt te staan.

Nou, ten eerste is het verplaatsen en verkleinen van de render het handigste met Ctrl+T (ik weet niet of je het daar al mee deed). Je kunt ook je render verplaatsen door middel van cijfers bovenaan in je scherm die de positie van je render bepalen (je moet wel op Ctrl+T gedrukt hebben!), kijk maar in de screen hieronder:

renderhulp7lr.th.jpg

Je render verplaatsen

Met de 'X' kun je je render heen en weer verplaatsen, en met de 'y' kun je je render op en neer bewegen (net zoals bij de x- en y-as van een grafiek).

Veel succes ermee, ik hoop dat het je nu wel goed lukt, anders stel je hier nog maar je vraag. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...