clifdon Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 hallo, ik heb een vraagje over het meken van een plaatje want als ik een render invoeg ik verklein hem zodat hij mooi is en ik probeer hem op de goed plaats te zetten dan lijkt het wel ofdat de rand van het sigje magnetisch is klopt dat of kan ik dat ook uit zetten want het is vreselijk irri bvd clifdon Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar ik denk dat je bedoelt dat je je render niet overal kan krijgen waar je hem wilt hebben, omdat hij op die plaats dan gewoon niet komt te staan. Nou, ten eerste is het verplaatsen en verkleinen van de render het handigste met Ctrl+T (ik weet niet of je het daar al mee deed). Je kunt ook je render verplaatsen door middel van cijfers bovenaan in je scherm die de positie van je render bepalen (je moet wel op Ctrl+T gedrukt hebben!), kijk maar in de screen hieronder: Je render verplaatsen Met de 'X' kun je je render heen en weer verplaatsen, en met de 'y' kun je je render op en neer bewegen (net zoals bij de x- en y-as van een grafiek). Veel succes ermee, ik hoop dat het je nu wel goed lukt, anders stel je hier nog maar je vraag. Reageren
-Roy- Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Je kunt ook de move-tool pakken en dan met de pijltjes-toetsen sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.