Jump to content

Rome Total War

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist niet precies waar ik deze neer moest zetten. Maarik heb net Rome Total War Gold Edition gekocht maar als ik hem wil gaan installeren dan start die op enzo maar dan komt er te staan dat ik er al een andere versie van Rome Total War is gevonden. Dat klopt ook want hij heeft er eerder in gestaan deel 1 dan. Maar ik kan nergen meer dingen van Rome Total War vinden ik bij zoeken in alle bestanden en mappen gezocht alles wat met Rome Total War gewist maar er staat dat er nog steeds iets is. weten jullie misschien nog plekjes waar ik kan zoeken.

ps Ik weet niet of het hier goed is dus ik post hem ook in Games Fora.

Geplaatst:

Je moet de spellen/programma's via software in het configuratiescherm wissen. Dat is veel beter dan handmatig want anders blijven er nog bestandjes plakken.

Geplaatst:

Als die melding blijft komen nadat je gedaan hebt wat Roy zei, kun je het progje 'Registry Crawler' gebruiken. Dan worden alle bestanden van hetgene wat je weg wilt verwijderd. Dit is dus zéér handig als er steeds blijft staan dat er een andere Editie gevonden is. Zo heeft m'n zus het tenslotte ook kunnen doen met De Sims 2. Het is wel een 30-Dagen Trial maar je hebt het toch maar 1 maal nodig moest het niet gaan. Dit kan je >Hier< downloaden. Succes ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heel erg bedankt voor de hulp. Maar de link doet het nie :-(:-(:-(

EDIT: Ik heb dat Registry Crawler gedownload en op gestart. Ik typte in Rome Total War. Ik klikte ook dat HKEY gebeure aan. Dus hij ging zoeken en hij kwam tervoorschijn met twee dingen. Ik drukte op de blauwe lettes(de link dus) en verwijderde de hele map. Maar nu geeft het spel nog steeds aan dat er nog iets is. HELP ALSJEBLIEFT!!!!

EDIT2: Hij is aan het installeren. 8):)

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar hij is zeg maar al klaar het installeer balkje is vol maar hij blijft daarop staan(al een uur lang) en als ik het spel menu open dan staat wel deel 2 geïnstalleerd maar deel 1 niet :? .....maar ik wil deel 1 spelen.

>>> Door Gunslinger: Graag niet dubbel posten, het maakt niet uit als je je post drie keer update. Geef een update gewoon in vet aan.<<<

Heb je eigenlijk wel eerst het progrmamma verwijderd in configuratie scherm/software voordat je met 'Registry Crawler' aan de haal ging?

Bewerkt: door Goliat

ja :Y

Maar het spel doet het nu gewoon helemaal goed.

Dus bedankt voor alle hulp :klap:

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...