Jump to content

GTA LCS


Baffie

Recommended Posts

Dit verschilt van winkel tot winkel. Sommigen kijken er niet eens naar maar anderen letten er juist heel goed op. Ik zou zeggen; Ga naar een andere winkel (Kijk wel of de Prijs even goed is) en als ze het ook niet willen meegeven kan hij het eens aan zijn ouders vragen. Of aan een vriend die 18 is om eens mee te gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg altijd alle games mee.

die verkopers denken echt niet oh nee dat gaat zijn tere kinderzieltje beschadigen.

nee die verkopers willen verkopen en dan kan hun de leeftijd niets schelen

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt eraan waar je neef hem heeft gekocht.

In een speelgoedwinkel kan het zijn dat ze je het spel niet meegeven.

Bij Dixons of Freerecordshop geven ze het je altijd mee.

Bij mij teminste wel.

17 en dan mag je neef geen GTA games kopen.

Ik was al 8 toen ik mijn eerste GTA kocht.

Nu ben ik 13.

En ik heb nog niemand in mijn leven neergeschoten neergestoken ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt eraan waar je neef hem heeft gekocht.

In een speelgoedwinkel kan het zijn dat ze je het spel niet meegeven.

Bij Dixons of Freerecordshop geven ze het je altijd mee.

Bij mij teminste wel.

17 en dan mag je neef geen GTA games kopen.

Ik was al 8 toen ik mijn eerste GTA kocht.

Nu ben ik 13.

En ik heb nog niemand in mijn leven neergeschoten neergestoken ofzo.

Het was bij de Dixons, hij wilde hem bij z'n PSP erbij kopen, maar kreeg hem niet mee, hij wil al gewoon naar andere winkel gaan proberen, of online, daar vragen ze er sowieso nooit naar. Maar wat ik me afvroeg wat er 18+ was, dat hoeren kunnen instappen maakt het toch geen 18+, want je "ziet" niks.

Maar toch niet alle GTA's zijn 18+, op de boxart van GTA3 en Vice City staat voglensmij nog gewoon 16.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het anders heel flauw vind van de verkoper om het niet aan jouw neefje mee te geven, Baffie!

Tot nog toe heb ik op álle GTA's inderdaad 18+ gezien, jij zei dat je op GTA: VC nog 16+ zag staan, ik denk waarom er nu 18+ bij VC staat omdat VC platina is geworden, en dat ze daarna die 18+ rate eraan gegeven hebben. Hoe dan ook, je hebt inderdaad nog wel een paar winkels waar ze niet zo moeilijk doen en het spel je gewoon meegeven. Maar anders raad ik je aan om gewoon GTA: LCS op internet te bestellen, bijv. bij Bol.com ofzo. Daar heb ik immers ook de PSP Giga Value Pack mét GTA: Liberty City Stories besteld. :D Dan wordt het gewoon binnen 24 uur netjes aan je huis afgeleverd, even een krabbeltje zetten en voilà!

Dat zou ik je het beste aan kunnen raden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doet hij nu ook, of via bol.com, of bij andere winkel, maar het is dus gewoon 18+ door het gedram met San Andreas en door het vele gevloek en geweld, niet doordat er sex of zoiets min of meer in voorkomt?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, sex of andere dingen komen er niet in voor (Wat jammer :puh:). Wel gevloek, veel geweld, etc. Ik snap ook niet waarom ze het spel gewoon niet 16+ maken. Denk aan andere spellen waarin ook zeer veel geweld en gevloek inzit, zoals verschillende shooters. Tja, wij raten de Games niet, hé...

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet zijn alle GTA's 18+.

Zelfs de topdown GTA's.

Waarom? Omdat er geweld in voorkomt.

De leeftijd die voor een spel word vastgelegd, word noukeurig onderzocht.

Waarom stellen ze een leeftijd vast? om niet aansprakelijk te worden voor eventueele ongevallen.

Ook om de jongere kinderen te beschermen tegen het geweld.

In europa zijn ze er minder streng over het verkopen aan een bapaalde leeftijd.

Omdat hier de wetten nog niet aangepast zijn.

Omdat ze nog niet aangepast zijn, mogen ze je niet weigeren het spel te kopen :) .

En als ze dat doen, ga je toch gewoon naar een andere winkel :clown: .

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...