Nemean^inf Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Als ik iemands profiel aan klik krijg ik een witte pagina, ook als ik my controls aan klik hoe kan ik dit verhelpen? Reageren
Samurai Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Een zo bekend probleem. Je draait op een te nieuwe versie van mysql. Dus je zult of mysql moeten downgraden of je forum moeten upgraden. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Yep is verholpen door een nieuwe php upgrade, had jowx een keer doorgestuurd op me hosting website. Nogmaals bedankt Jowx. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Yep is verholpen door een nieuwe php upgrade, had jowx een keer doorgestuurd op me hosting website.Nogmaals bedankt Jowx. No problem! Voor andere die hetzelfde probleem hebben zal ik de oplossing ook hier posten zodat die er ook iets aan hebben. ipb 1.3 on mysql 5.x » Klik « Ipb 1.2/1.3 On Php5 » Klik « Succes ermee! Note: Dit doe je geheel op eigen risico! Bewerkt: 4 juni 2006 door Jowx Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Bedank, Jowx. Je hebt me er erg goed mee geholpen. Oja tip check eerst of je wel de goeie php en mysql hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.