deagle Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Hoi. Waar kan ik Zmodeler1 downloaden? . Ik vind dit dus echt niet Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Gewoon op de Zanoza Modeler site hoor. [Klik hier om op de site te komen.] De download staat omder Zmod 1 series. Als je een tutorial zoekt, kijk je best op de hun site,hun forum,dit forum of op Google . Greetz Bewerkt: 3 juni 2006 door dabeast Reageren
Dr1fter Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Hoi.Waar kan ik Zmodeler1 downloaden? . Ik vind dit dus echt niet Ik heb hier de versie 1.07B ik hoop dat je er iets aan hebt. en deze ook bedoelt download hier zo niet moet je het maar even zeggen dan zoek ik even verder Reageren
deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Neuh neuh , dat is hem . Sorry dat ik niet goed had gekeken op de site . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.