Jump to content

Oysters + Unique Stunt Bonusses

Recommended Posts

Geplaatst:

Het duurt wel even voordat je dit allemaal klaar hebt. Je moet heel SA rond daarvoor. En ik denk dat je niet kan verwachten dat die persoon heel de tijd daarmee bezig zal zijn. Morgen kan het klaar zijn of misschien nog wel vandaag. Ik vind het trouwens erg lui om iemand anders dit voor je te laten doen.

Je krijgt volgens mij alleen maar beloningen voor de Oysters... Dat je meer sex-appeal krijgt en meer lung capacity. Ook was er iets dat je vriendinnen je meer willen en dat ze je weer terug willen als je ze kwijt bent of zo.

Geplaatst:

Sorry maar ik ben er nog niet eens aan begonnen, ik heb er nog geen tijd voor gehad, en het kost veel tijd. Ik denk dat het beste iemand anders hem kan doen, want ik heb nog genoeg andere dingen te doen. Of je moet hééél lang geduld hebben. Dus wie wil?!

Geplaatst:

Ik stel voor dat ik de oysters doe en dat iemand anders (als ik klaar ben met de oysters) de stuntbonussen doet. Ik begin dus wel met de oysters ;)

Geplaatst:

Ik zou het hem lekker zelf laten doen... je gaat toch geen dingen doen (die ook nog eens veel tijd kosten) voor iemand om dat hij zelf te lui is

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou het hem lekker zelf laten doen... je gaat toch geen dingen doen (die ook nog eens veel tijd kosten) voor iemand om dat hij zelf te lui is

Geen probleem hoor, ik doe het graag :)

Gehaald: 50 Oysters

Beloning: Een heleboel geld

alloystersfound9by.jpg

Ik heb geen cheats of mods gebruikt, savegame zit in de bijlage ;)

Veel succes met de rest van de missies/collectables :)

Bewerkt: door Bling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...