libertycitypc Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 wie heeft er zin in om de eerste walktrought te maken van gta vice city stories Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Niemand, want het spel bestaat nog niet en zodra het uit is staat alle info als een razende op WikiGTA. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 zullen best mensen zijn Reageren
need my speed Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Als het spel inderdaad uit is. Alelen dat is het nog niet (blijft moeilijk, lezen, gelukkig had ik in groep 3 al het hoogste lees niveau). Of bedoel je nadat het spel uit is, wacht dan nog maar een maand of 5 (meer denk ik) met het aan maken van dit topic. Reageren
Joriz Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Er is nog niets bekend behalve wat er in de WikiGTA staat. Dus als je iets gaat starten zal je het ook met 2 regels moeten doen. Je kan natuurlijk wel nog een heleboel onzin erbij typen maar dan word je dus onbetrouwbaar. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ik zou gerust wel willen helpen als het uitkomt Reageren
djbackdoor Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Is het spel uit zoeken op google en wikigta al sites bezoeken en je vind het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.