Jon-asses Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik heb net mijn eerste battle gewonnen tegen Giorgo met een animesignature, nu vraag ik wat jullie ervan vinden . Dit is mijn eerste topic in de showroom omdat ik vroeger nooit mooie sigs had en dus het niet waard was voor te raten . Reageren
Ferre Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ziet er al goed uit. Alleen wat ik jammer vind is dat je achtergrond een beetje kleurloos is. Je render is mooi paars/wit. Als je de achtergrond ook zo kleurt dan lijkt het wat meer een geheel. Je kunt je achtergrond een kleurtje geven met Color Balance (Ctrl+B), Grandient Tool (G), en evetueel Curves (Ctrl+M). Maar als het je later niet bevalt, kun je voordat je aan de slag gaat, ook even deze tutorial volgens. Voor als het misschien misgaat. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ziet er al goed uit. Alleen wat ik jammer vind is dat je achtergrond een beetje kleurloos is. Je render is mooi paars/wit. Als je de achtergrond ook zo kleurt dan lijkt het wat meer een geheel.Je kunt je achtergrond een kleurtje geven met Color Balance (Ctrl+B), Grandient Tool (G), en evetueel Curves (Ctrl+M). Maar als het je later niet bevalt, kun je voordat je aan de slag gaat, ook even deze tutorial volgens. Voor als het misschien misgaat. Helemaal mee eens.... 7/10 ga zo door! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Heel mooi, als je er een battle van giorgio mee wint, dan is ie al perfect. ikzelf vind met de achtergrond niks aan de hand. ziet er goed uit toch? Reageren
Nielok Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 zoals Ferre zegt past de render niet zo goed op de achtergrond. voor de rest goed gedaan! 7.5/10 Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mooie signatuur. Ze heeft wel iets. Maar jammer dat je midden lijn in het blauw is terwijl je render in het paars is. Als ik jou was zou ik men render verblauwen. Of men midden lijn in het paars doen. Verder heb ik niet echt veel opmerkingen. Je hebt mooi effecten gebruikt. Je krijgt van mij een 8/10. Je kan misschien ook nog je naam iets speciaaler doen. Dat zou ook nog wel mooi lijken. Met een bevel and emboss effect. Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik vind het heel mooi ik geef je een dikke 10(10/10) Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Weetje... je kan je achtergrond nog wat beter krijgen door : Duplicate je render, dan ga je naar Filter -> Blur -> Motion Blur, op 45 Px. en op 50 °. Dan zet je dat op overlay. Dat doe je een paar keer totdat je hele sig bedekt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.