Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik ben bezig een nieuw logo te maken voor de radio, dus in plaats van user track player is het radio san andreas geworden. Nu wil ik hem importeren met de TXD Workshop, maar dan komt er een of andere foutmelding... (ik weet niet of het hier thuishoort) ik heb ook de juiste afmetingen en het goeie 'bestand' (BMP). Wie weet wat ik moet doen? Reageren
T@rget Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mischien moet je even een screen van de foutmelding maken. Op deze manier is het niet echt duidelijk Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik denk dat dit eerder thuis hoort in het Textures & Modelling Help forum, kan een mod dit verplaatsen. Ontopic: Ik heb niet ontzettend veel verstand van de TXD Workshop. Maar wel weet ik dat je er TXD bestanden mee kan openenen en textures om het zo maar te noemen kan vervangen. Usertrack player is niet één compleet plaatje meende ik. Het is een samenstelling van bepaalde letters.Deze letters kun je in één van de TXD bestanden vinden. Die kun je dan aanpassen naar eigen wens. Plaats van de TXD bestanden: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models. De C:\ map kun je ook vervangen door een andere letter. Het ligt er maar net aan welke naam je hem (hardeschijft) gegeven hebt. Succes Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mischien moet je even een screen van de foutmelding maken. Op deze manier is het niet echt duidelijk Wat bedoel je precies?? Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mischien moet je even een screen van de foutmelding maken. Op deze manier is het niet echt duidelijk Wat bedoel je precies?? Ik kan het denk wel even uitleggen; jij gaf zelf aan dat je een foutmelding kreeg. Nu is het makkelijker als jij even een screen maakt van de foutmelding. Zodat wij makkelijker kunnen begrijpen wat er fout zit. Als jij alleen maar zegt "er was een foutmelding", ja dan weten wij nog niet direct hoe en wat je bedoelt. Hoe maak je een screen? - Je gaat naar de plek waar je een screen van wilt maken. - Klik op Print Screen (1). - Open een beeld programma zoals Photoshop of paint. - Druk op Ctrl+V - Sla hem op als een jpeg of png. - Ga naar imageschak en upload je screen. - Plaats de link van de screen in je bericht. - En wij hebben je screen. Plaatjes: (1) : PrintScreen Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik snap het ondertussen, maar ik snapte het ook niet helemaal. Ik heb dus per ongeluk User Track Player weggegooid, maar ik had eigenlijk alleen het plaatje moeten vervangen... Ik heb al op GTA Games gekeken of ik de back up kon vinden, maar hij staat er niet bij... Dus nu wil ik ook nog even vragen: wie heeft fronten1.txd in het origineel en wil die even naar mij opsturen? Alvast bedankt. (chiel.tjeerdsma@home.nl) Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik heb hem voor de andere mensen even ge-upload op Rapidshare.de. Klik hier voor de Fronten1.txd. Als je het wilt gebruiken moet je op de bovenstaande link klikken en eenmaal op die pagina aangekomen moet je naar beneden scrollen en op Free drukken. Daarna moet je een 20 seconden wachten totdat de download gereed is. Dan moet je 3 cijfers die aangeven staan op een plaatje invullen. Daarna is je download gereed en kan je de Fronten1.txd downloaden. Veel succes. Bewerkt: 4 juni 2006 door SummerBase Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik stuur hem snel op jongen voordat een Mod het weg haalt B1: bedankt! B2: Gelukt! Het plaatje staat er nu helemaal goed in! Als jij ook nog eens iets nodig bent.... Bewerkt: 4 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.